Nieuwsbrief:

Adventure Bike Experience Center

Alle motoren van Adventure Bike Experience Center
13 motoren gevonden
VOGE 650 DSX LX
VOGE 650 DSX LX
€ 7.950,- p/mnd klik hier
2024, 648 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2003, 40875 Km
TRIUMPH TIGER 800 XC ABS
TRIUMPH TIGER 800 XC ABS
€ 7.350,- p/mnd klik hier
2011, 28941 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2016, 45514 Km
YAMAHA TRACER 9 GT
YAMAHA TRACER 9 GT
€ 13.450,- p/mnd klik hier
2021, 12758 Km
SUZUKI V-STROM 650 XTA
SUZUKI V-STROM 650 XTA
€ 6.990,- p/mnd klik hier
2018, 32837 Km
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 4.490,- p/mnd klik hier
2006, 40313 Km
YAMAHA TRACER 900 ABS
YAMAHA TRACER 900 ABS
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2016, 27063 Km
SUZUKI V-STROM DL 1000
SUZUKI V-STROM DL 1000
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2019, 18073 Km
KAWASAKI VERSYS 1000 TOURER
KAWASAKI VERSYS 1000 TOURER
€ 12.850,- p/mnd klik hier
2022, 14432 Km
BENELLI TRK 502
BENELLI TRK 502
€ 4.750,- p/mnd klik hier
2018, 25272 Km
TRIUMPH TIGER 800 XC ABS
TRIUMPH TIGER 800 XC ABS
€ 7.490,- p/mnd klik hier
2012, 33432 Km
YAMAHA XT 1200 Z SUPER TENERE ABS
YAMAHA XT 1200 Z SUPER TENERE ABS
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2017, 71201 Km
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
© 2000 - 2025 Motoroccasion