Nieuwsbrief:

Bike Centre Holland

Alle motoren van Bike Centre Holland
19 motoren gevonden
CFMOTO 800 MT EXPLORER
CFMOTO 800 MT EXPLORER
€ 14.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 800 MT SPORT
CFMOTO 800 MT SPORT
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 450 CLC
CFMOTO 450 CLC
€ 6.999,- € 7.199,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 125 NK
CFMOTO 125 NK
€ 3.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 700 MT ADVENTURE
CFMOTO 700 MT ADVENTURE
€ 8.499,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
CFMOTO 700 CL-X HERITAGE
€ 5.999,- € 6.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 450 SR
CFMOTO 450 SR
€ 6.899,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 450 NK
CFMOTO 450 NK
€ 5.999,- € 6.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 675 NK
CFMOTO 675 NK
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 675 NK
CFMOTO 675 NK
€ 7.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 450 MT
CFMOTO 450 MT
€ 7.499,- € 7.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI VZ 800 MARAUDER LC
SUZUKI VZ 800 MARAUDER LC
€ 2.999,- p/mnd klik hier
1999, 23631 Km
CFMOTO 450 MT
CFMOTO 450 MT
€ 7.799,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 675 SR-R
CFMOTO 675 SR-R
€ 8.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 800 MT SPORT
CFMOTO 800 MT SPORT
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 800 MT-X
CFMOTO 800 MT-X
€ 10.499,- € 11.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
CFMOTO 800 MT-X
CFMOTO 800 MT-X
€ 10.499,- € 11.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
HARLEY-DAVIDSON STREET 750
€ 6.499,- p/mnd klik hier
2015, 22518 Km
SUZUKI SV 650
SUZUKI SV 650
€ 6.900,- p/mnd klik hier
2023, 10799 Km
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieƫn te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion