U kunt bij ons terecht voor :
•Normaal onderhoud (de jaarlijkse beurt of de 10-, 15- en 20 duizend km). ◦Dit gaat uiteraard volgens de specificaties van uw motorfabrikant. We zijn een officieel Kawasaki onderhoudsbedrijf.
•Schade herstel - klein of groot. ◦We treden desgewenst op als intermediar naar uw verzekerings maatschappij. Dat houdt in dat de schade begroting, het herstel en de afhandeling daarvan door ons wordt overgenomen. U heeft hier geen omkijken naar.
•Banden ◦Het nieuwe seizoen staat voor de deur en u stapt op… Oh ja. dat moest ook nog : een nieuwe band ! Wij vervangen binnen een uur uw band in onze werkplaats. Tevens kunnen we u adviseren over de juiste band voor uw rijomstandigheden en voorkeuren.
•BMS – Specials ◦kijk in onze sectie BMS – Specials voor meer informatie op onze website.
Een stukje historie: TRIUMPH in 1928 - In 1928 wordt Bettmann verkozen tot president van de British Cycle and Motorcycle Manufacturers and Traders Association. Het jaar daarna bereikt men de productiebovengrens van 30000 units per jaar. Het Duitse TWN wordt autonoom nadat de crash op Wall Street hier aanleiding toe geeft. TWN produceert nog verder tot 1957 en vervaardigt ook typemachines met het Triumph logo. In 1936 komt het moederbedrijf in de financiƫle problemen en grootste geldschieter Lloyd Bank maakt hem vice-president en zet op zijn plek ene Mr. Graham. In 1932 wordt de fietsfabriek verkocht. Triumph doet deze dagen ook enorm veel in automobielen waardoor ook de motorfietstak wat prijst moest geven in aandacht.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van MOTO MORINI