Nieuwsbrief:

Harley-Davidson Rotterdam


Harley-Davidson Rotterdam
Nieuwerkerk aan den IJssel
Routebeschrijving
hd-amro.nl/
010-7900130
Dealer van: 

HARLEY-DAVIDSON


Harley-Davidson Amsterdam en Harley-Davidson Rotterdam behoren tot hetzelfde bedrijf. Wij zijn de grootste officiële Harley-Davidson dealer van Nederland! In onze showrooms verkopen we nieuwe Harley-Davidson motorfietsen en occasions. Je bent anytime van harte welkom voor een vrijblijvende proefrit! Ook kun je bij ons terecht voor professioneel advies over parts & accessories, het uitvoeren van service & onderhoud, schadeherstel & reparaties en customizing van je Harley-Davidson. Beide Harley-Davidson dealerfilialen hebben een grote kledingafdeling en webshop waar riding gear, casual kleding en accessoires worden verkocht van Harley-Davidson.
Alle motoren van Harley-Davidson Rotterdam
202 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE FLTRI
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE FLTRI
€ 33.490,- p/mnd klik hier
2023, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
€ 22.990,- p/mnd klik hier
2016, 25238 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORT GLIDE FLSB
HARLEY-DAVIDSON SPORT GLIDE FLSB
€ 18.990,- p/mnd klik hier
2018, 26790 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHXI
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHXI
€ 42.990,- p/mnd klik hier
2023, 9233 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE ST FLHXST
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE ST FLHXST
€ 36.990,- p/mnd klik hier
2022, 6715 Km
HARLEY-DAVIDSON PAN AMERICA  RA 1250 SPECIAL
HARLEY-DAVIDSON PAN AMERICA RA 1250 SPECIAL
€ 26.686,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXDF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXDF
€ 13.990,- p/mnd klik hier
2015, 57174 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB 114 FXBBS
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB 114 FXBBS
€ 21.195,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER ST FXLRST
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER ST FXLRST
€ 29.695,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON SPORT GLIDE FLSB
HARLEY-DAVIDSON SPORT GLIDE FLSB
€ 19.990,- p/mnd klik hier
2020, 36737 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB 114 FXBBS
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB 114 FXBBS
€ 21.195,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER ST FXLRST
HARLEY-DAVIDSON LOW RIDER ST FXLRST
€ 29.695,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XL 1200 R ROADSTER
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XL 1200 R ROADSTER
€ 8.990,- p/mnd klik hier
2008, 46295 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 13.490,- p/mnd klik hier
2009, 79487 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 15.990,- p/mnd klik hier
2009, 13891 Mls
HARLEY-DAVIDSON PAN AMERICA  RA 1250 SPECIAL
HARLEY-DAVIDSON PAN AMERICA RA 1250 SPECIAL
€ 21.990,- p/mnd klik hier
2021, 2620 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORT GLIDE FLSB
HARLEY-DAVIDSON SPORT GLIDE FLSB
€ 23.595,- p/mnd klik hier
2024, Nieuw
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
€ 11.990,- p/mnd klik hier
2010, 20234 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA SCREAMIN EAGLE CVO FLHTCUSE
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA SCREAMIN EAGLE CVO FLHTCUSE
€ 25.990,- p/mnd klik hier
2017, 13980 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE SPECIAL FLTRXS
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE SPECIAL FLTRXS
€ 20.990,- p/mnd klik hier
2017, 65956 Km
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2024 Motoroccasion