Nieuwsbrief:

Harliepleats

De Harliepleats is het bedrijf van ex- grasbaancoureur Tjalle Reitsma en zijn familie. Een persoonlijke omgang en benadering van klanten en goed en vakkundig werk leveren zijn twee belangrijke speerpunten van deze familie. Bij de Harliepleats kun je o.a. terecht voor: Verkoop Harley Davidsons ® Onderdelen ( heel veel uit voorraad leverbaar !!) Accessoires Reparaties en onderhoud Schade-afhandeling Revisie Restauratie Eigenbouw Winterstalling Helmen en motorkleding
Alle motoren van Harliepleats
10 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON SERVICECAR
HARLEY-DAVIDSON SERVICECAR
€ 23.950,- p/mnd klik hier
1959,
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDBI DYNA
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXDBI DYNA
€ 11.995,- p/mnd klik hier
2010, 48200 Km
HARLEY-DAVIDSON FORTY-EIGHT SPECIAL
HARLEY-DAVIDSON FORTY-EIGHT SPECIAL
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2019, 9539 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER LOW XL 1200 L
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER LOW XL 1200 L
€ 8.750,- p/mnd klik hier
2008, 29992 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOY FLSTF
€ 13.995,- p/mnd klik hier
2001, 31638 Mls
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM FLS
€ 18.450,- p/mnd klik hier
2020, 24634 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXDF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXDF
€ 13.995,- p/mnd klik hier
2014, 27493 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 8.950,- p/mnd klik hier
2005, 63909 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL STANDARD
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL STANDARD
€ 18.995,- p/mnd klik hier
2021, 471 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRCI
€ 9.750,- p/mnd klik hier
2006, 58260 Km
Wist u dat: In de motortaal "Belt" betekent: In de pioniersdagen van de motorfiets werd het achterwiel angedreven door een geheel van leer vervaardigde riem (belt). Vanaf de jaren twintig werd de belt voor ^primaire en secundaire aandrijving verdrongen door de ketting. Voor de achterwielaandrijving kwam later ook de cardanas. In de jaren tach­tig werd de industriële riem opnieuw op motorfietsen toege­past. De belt is tegenwoordig uitgevoerd in synthetisch rubber, versterkt met kunststofvezels en staalvlechtsel en voorzien van tanden. Inmiddels wordt de belt op een aantal motormodellen standaard gemonteerd als secundaire aandrijving. De voorde­len boven de gewone ketting zijn: geringere slijtage, vermin­derde noodzaak tot nastellen minder mechanisch lawaai en soepeler rijgedrag. Als primaire aandrijving heeft de belt de be­perking dat zij niet in een volledig gesloten kast kan lopen in verband met de warmteontwikkeling.
© 2000 - 2025 Motoroccasion