Nieuwsbrief:

Harry Meijer B.V.


www.harry-meijer.nl
020-6592580
Dealer van:Lid BOVAG

BMW


Alle motoren van Harry Meijer B.V.
55 motoren gevonden
BMW F 900 GS
BMW F 900 GS
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2024, 2000 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 24.500,- p/mnd klik hier
2022, 20600 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 23.950,- p/mnd klik hier
2021, 8000 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 21.950,- p/mnd klik hier
2020, 27400 Km
Merkdealer
BMW R 18
BMW R 18
€ 23.950,- p/mnd klik hier
2023, 2700 Km
Merkdealer
BMW F 800 GS
BMW F 800 GS
€ 9.950,- p/mnd klik hier
2017, 33800 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 26.950,- p/mnd klik hier
2022, 1200 Km
Merkdealer
BMW G 310 GS
BMW G 310 GS
€ 7.500,- p/mnd klik hier
2024, 1000 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 28.500,- p/mnd klik hier
2024, 4400 Km
Merkdealer
BMW C 400 X
BMW C 400 X
€ 9.250,- p/mnd klik hier
2024, 1500 Km
Merkdealer
BMW R 18 B
BMW R 18 B
€ 27.950,- p/mnd klik hier
2022, 2100 Km
Merkdealer
BMW K 1600 GT
BMW K 1600 GT
€ 31.950,- p/mnd klik hier
2024, 1000 Km
Merkdealer
BMW F 900 R
BMW F 900 R
€ 13.500,- p/mnd klik hier
2024, 4700 Km
Merkdealer
BMW R 1250 GS ADVENTURE
BMW R 1250 GS ADVENTURE
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2019, 65000 Km
Merkdealer
BMW R 1250 RT
BMW R 1250 RT
€ 28.500,- p/mnd klik hier
2024, 1700 Km
Merkdealer
BMW R NINE T URBAN GS
BMW R NINE T URBAN GS
€ 18.500,- p/mnd klik hier
2024, 2300 Km
Merkdealer
BMW R 18 TRANSCONTINENTAL
BMW R 18 TRANSCONTINENTAL
€ 29.950,- p/mnd klik hier
2023, 3700 Km
Merkdealer
BMW K 1600 B
BMW K 1600 B
€ 31.950,- p/mnd klik hier
2024, 1600 Km
Merkdealer
BMW R 1200 GS ADVENTURE
BMW R 1200 GS ADVENTURE
€ 17.950,- p/mnd klik hier
2018, 48200 Km
Merkdealer
BMW R 1200 GS ADVENTURE
BMW R 1200 GS ADVENTURE
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2016, 34100 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Zwevende kleppen" betekent: De kleppen gaan niet op tijd meer dicht als gevolg van slappe klepveren, of bij een veel te hoog toerental. Het verschijnsel doet zich ook voor bij hoogopgevoerde viertakt motorfietsen waarbij gebruik gemaakt is van een conventioneel systeem om de klep te sluiten. Een oplossing is het toepassen van een mechaniek dat de klep sluit, zoals het *Desmodromische systeem van Ducati.
© 2000 - 2024 Motoroccasion