Nieuwsbrief:

J&M Motorcycles

J&M Motorcycles is gespecialiseerd in de in- en verkoop van Harley-Davidson motoren. Met meer dan 40 motoren op voorraad is er genoeg te bekijken in onze showroom. Heeft u zin om eens langs te komen en rond te kijken, twijfel dan niet en rijd eens langs. Heeft u interesse in een van onze motoren neem dan contact op voor het maken van een afspraak. Bij ons is alle inruil mogelijk, bent u benieuwd naar wat wij voor u kunnen betekenen dan kunt u ons vrijblijvend contacteren. Heeft u interesse in een van onze motoren maar heeft u het budget nog niet? Geen probleem, neem contact met ons op voor de financieringsmogelijkheden. Openingstijden: Maandag 9:30 - 18:00 Dinsdag 9:30 - 18:00 Woensdag 9:30 - 18:00 Donderdag 9:30 - 18:00 Vrijdag 9:30 - 18:00 Zaterdag 9:30 - 17:00 Neem voor uw bezoek altijd even contact met ons op. Tel: +31620454790 (24/7 bereikbaar via whatsapp) Adres: Haspelweg 37, 5751JH Deurne  
Alle motoren van J&M Motorcycles
37 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SPECIAL FXDRS 114
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SPECIAL FXDRS 114
€ 22.250,- p/mnd klik hier
2019, 7223 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
€ 26.999,- p/mnd klik hier
2022, 10322 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE SPECIAL 114
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE SPECIAL 114
€ 36.499,- p/mnd klik hier
2022, 22926 Km
BMW K 1200 LT
BMW K 1200 LT
€ 4.500,- p/mnd klik hier
2002, 99818 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM  XL 53 C
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER CUSTOM XL 53 C
€ 6.999,- p/mnd klik hier
2004, 21480 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXBB
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXBB
€ 19.950,- p/mnd klik hier
2019, 13851 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 14.499,- p/mnd klik hier
2014, 19308 Mls
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE SPECIAL FLHXS
€ 16.999,- p/mnd klik hier
2014, 27435 Mls
HARLEY-DAVIDSON SPORT GLIDE FLSB
HARLEY-DAVIDSON SPORT GLIDE FLSB
€ 30.999,- p/mnd klik hier
2019, 7183 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE SPECIAL FLTRXS
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE SPECIAL FLTRXS
€ 33.950,- p/mnd klik hier
2024, 6933 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXBB
HARLEY-DAVIDSON STREET BOB FXBB
€ 16.950,- p/mnd klik hier
2019, 13961 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CVO FLTRXSE
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE CVO FLTRXSE
€ 32.450,- p/mnd klik hier
2019, 17914 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC FLSTC
€ 11.950,- p/mnd klik hier
1995, 42008 Km
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 114 FLHCS
HARLEY-DAVIDSON HERITAGE SOFTAIL CLASSIC 114 FLHCS
€ 24.950,- p/mnd klik hier
2024, 2570 Km
HARLEY-DAVIDSON ROADKING SPECIAL 114
HARLEY-DAVIDSON ROADKING SPECIAL 114
€ 22.450,- p/mnd klik hier
2021, 23724 Mls
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 23.950,- p/mnd klik hier
2018, 26492 Km
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXDF
HARLEY-DAVIDSON FAT BOB FXDF
€ 13.750,- p/mnd klik hier
2014, 8620 Mls
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE ST
HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE ST
€ 30.999,- p/mnd klik hier
2023, 6124 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE ST FLHXST
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE ST FLHXST
€ 30.999,- p/mnd klik hier
2023, 10274 Mls
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA GLIDE LIMITED CVO FLHTKSE
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA GLIDE LIMITED CVO FLHTKSE
€ 37.499,- p/mnd klik hier
2020, 15995 Km
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion