Nieuwsbrief:

Joeys Motor Ranch

Uw Harley-Davidson specialist in Apeldoorn. Bij ons kunt u terecht voor motor stalling, onderhoud en service, detailing, accessoires en onderdelen en uiteraard occasions. Met onze eigen werkplaats kunnen wij uw Harley-Davidson voorzien van alle service die de motor nodig heeft. U bent altijd van harte welkom bij ons in de showroom. De koffie staat altijd klaar. vriendelijke groet. Team Joey’s Motor Ranch.
Alle motoren van Joeys Motor Ranch
12 motoren gevonden
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER CLASSIC FLSTSCI SOFTAIL
HARLEY-DAVIDSON SPRINGER CLASSIC FLSTSCI SOFTAIL
€ 15.950,- p/mnd klik hier
2006, 31852 Km
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM 107
HARLEY-DAVIDSON SOFTAIL SLIM 107
€ 19.450,- € 19.950,- p/mnd klik hier
2018, 13234 Km
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXWG
HARLEY-DAVIDSON WIDE GLIDE FXWG
€ 14.950,- p/mnd klik hier
2014, 13054 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
€ 10.250,- p/mnd klik hier
2015, 27844 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED LOW FLHTKL
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA LIMITED LOW FLHTKL
€ 17.950,- € 18.950,- p/mnd klik hier
2015, 59610 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 16.850,- p/mnd klik hier
2011, 50847 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER IRON XL 883 N
€ 10.950,- p/mnd klik hier
2016, 24276 Km
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
HARLEY-DAVIDSON STREET GLIDE FLHX
€ 16.450,- p/mnd klik hier
2012, 31716 Km
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XLH 883
HARLEY-DAVIDSON SPORTSTER XLH 883
€ 6.250,- € 6.750,- p/mnd klik hier
1997, 1924 Km
HARLEY-DAVIDSON CONVERTIBLE DYNA GLIDE FXDS
HARLEY-DAVIDSON CONVERTIBLE DYNA GLIDE FXDS
€ 9.950,- p/mnd klik hier
1996, 35706 Km
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
HARLEY-DAVIDSON ROAD KING CLASSIC FLHRC
€ 14.450,- p/mnd klik hier
2011, 49900 Km
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU
HARLEY-DAVIDSON ELECTRA GLIDE ULTRA CLASSIC FLHTCU
€ 12.950,- p/mnd klik hier
2007, 52327 Km
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion