Nieuwsbrief:

Mokum Motors

Mokum Motors is een van de oudste motor fietsbedrijven van Amsterdam. Wij verkopen nieuwe en gebruikte motorfietsen van bijna alle merken.Daarnaast reparatie en onderhoud van bijna alle merken. Ook voor onderdelen kunt u bij ons terecht zowel nieuw als gebruikt. Ook voor aluminium las en freeswerk kunt u bij ons terecht. We zijn een klein bedrijf met een persoonlijke benadering, een goede service en scherpe prijzen. Mocht u vragen hebben dan kunt uw altijd contact op nemen met ons. Onze medewerkers staan altijd voor u klaar.
Alle motoren van Mokum Motors
13 motoren gevonden
YAMAHA MT 01
YAMAHA MT 01
€ 6.250,- p/mnd klik hier
2007, 81541 Km
YAMAHA XS 650
YAMAHA XS 650
€ 6.250,- p/mnd klik hier
1975, 81341 Km
YAMAHA XJR 1300
YAMAHA XJR 1300
€ 4.450,- p/mnd klik hier
2004, 27045 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 5.250,- p/mnd klik hier
1998, 44250 Km
YAMAHA YZF R1
YAMAHA YZF R1
€ 3.750,- p/mnd klik hier
2002, 29140 Km
YAMAHA XP 500 T-MAX
YAMAHA XP 500 T-MAX
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2007, 39885 Km
YAMAHA YBR 125
YAMAHA YBR 125
€ 1.450,- p/mnd klik hier
2007, 31394 Km
YAMAHA YP 400 MAJESTY
YAMAHA YP 400 MAJESTY
€ 2.950,- p/mnd klik hier
2009, 2222 Km
YAMAHA X MAX 250 ABS
YAMAHA X MAX 250 ABS
€ 3.250,- p/mnd klik hier
2012, 34295 Km
YAMAHA FZ 6 FAZER S2 ABS
YAMAHA FZ 6 FAZER S2 ABS
€ 3.450,- p/mnd klik hier
2008, 53293 Km
YAMAHA TDM 900
YAMAHA TDM 900
€ 3.950,- p/mnd klik hier
2005, 50543 Km
YAMAHA TDM 850
YAMAHA TDM 850
€ 2.250,- p/mnd klik hier
2001, 44771 Km
YAMAHA XSR 900 ABS
YAMAHA XSR 900 ABS
€ 8.995,- p/mnd klik hier
2017, 240 Km
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion