Advies
Ontdekken wat een passende motor is bij uw wensen en gebruik? Wij helpen u graag om tot een motorkeuze te komen!
Bemiddeling
Wilt u een motor kopen of verkopen? Wij bemiddelen hierin op verschillende manieren: van het opstellen van een goede advertentie tot de complete verzorging van de aankoop of verkoop van uw motor.
Garantie
Wij verzorgen de garantie bij de aan- of verkoop van uw motor. Zelfs als u uw motor koopt van een particulier!
Financiering
Kopen op basis van financiering? Wij bieden deze mogelijkheid met Nu Motorrijden bij onze occasions én als u uw motor van een particulier koopt!
Een stukje historie: BMW in 1986 - Intussen zat BMW met een dilemma: de klanten vroegen om boxermotoren, maar BMW kon ze binnen de geldende milieunormen niet leveren, zeker niet als ze vermogens moesten leveren die de concurrentie uit Japan het hoofd konden bieden. Daarom deed BMW eigenlijk hetzelfde als zijn klanten: de R 80 blokken en frames, intussen voorzien van monolever achtervering, kregen grotere cilinders en daarmee kon men 1000cc-modellen leveren die iets minder vermogen leverden dan voorheen, maar bijvoorbeeld wel geschikt waren voor het gebruik van loodvrije benzine. Zodoende werden vanaf 1986 de 800- en 1000cc-boxers, gemoderniseerd en met heel nieuwe motorblokken, weer in productie genomen. Ze waren inmiddels voorzien van het monolever veersysteem en kregen later zelfs paralever. Toen eind 1992 de R 1100's met het nieuwe, lucht/oliegekoelde blok verschenen, viel het doek voorgoed. De K-motoren bleven echter