Nieuwsbrief:

Motorhuis Bakker


Motorhuis Bakker
Nieuw Weerdinge
Routebeschrijving
www.motorhuisbakker.nl
0591-521279
Dealer van:Lid BOVAG

HONDA, KAWASAKI, SUZUKI


Halverwege Emmen en Stadskanaal ligt Nieuw Weerdinge, al meer dan 35 jaar de vestigingsplaats van Motorhuis Bakker, een van de grootste en best gesorteerde motorzaken in noordoost Nederland. Al snel na de oprichting van het bedrijf door Jakob Bakker verwierf het Drentse motorbolwerk de status van officieel Honda en Suzuki-dealer, de belangrijkste motormerken in Nederland. Alle nieuwe modellen van deze merken staan bij het Bovag erkende bedrijf op voorraad en serieuze belangstellenden kloppen nooit vergeefs aan voor een proefrit. Toch onderscheidt Motorhuis Bakker zich vooral vanwege haar unieke assortiment occasions. Met een voorraad van minimaal 250 stuks, biedt Motorhuis Bakker een bijna ongeëvenaarde keuze in gebruikte motoren. Van goedkope pekelfiets tot jonge topoccasion en alles wat daar tussen zit aan toermodellen, supersports, choppers, off- en allroads en klassiekers. Werkelijk alle categorieën staan hier in lange, strakke en overzichtelijke rijen uitgestald. Een waar Eldorado voor motorliefhebbers van elk pluimage.
Alle motoren van Motorhuis Bakker
82 motoren gevonden
KAWASAKI Z650
KAWASAKI Z650
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2023, 57420 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 1000 ABS
SUZUKI V-STROM 1000 ABS
€ 8.490,- p/mnd klik hier
2018, 43213 Km
Merkdealer
YAMAHA MT 07 ABS
YAMAHA MT 07 ABS
€ 5.980,- p/mnd klik hier
2015, 35748 Km
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
KAWASAKI VN 900 CUSTOM
€ 5.790,- p/mnd klik hier
2007, 30891 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 11.299,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
HONDA VT 1100 C SHADOW
HONDA VT 1100 C SHADOW
€ 3.790,- p/mnd klik hier
1993, 26169 Mls
Merkdealer
HONDA NC 750 X DCT C-ABS
HONDA NC 750 X DCT C-ABS
€ 8.690,- p/mnd klik hier
2021, 10158 Km
Merkdealer
HONDA NC 750 S / ABS
HONDA NC 750 S / ABS
€ 5.980,- p/mnd klik hier
2015, 4094 Km
Merkdealer
KAWASAKI VERSYS 1000 ABS
KAWASAKI VERSYS 1000 ABS
€ 7.980,- p/mnd klik hier
2014, 38997 Km
Merkdealer
HONDA GL 1800 GOLDWING
HONDA GL 1800 GOLDWING
€ 8.980,- p/mnd klik hier
2005, 89798 Mls
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 1050 DE
SUZUKI V-STROM 1050 DE
€ 16.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 1050/A
SUZUKI V-STROM 1050/A
€ 16.299,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
HONDA VT 750 C SHADOW
HONDA VT 750 C SHADOW
€ 4.980,- p/mnd klik hier
2003, 11917 Mls
Merkdealer
SUZUKI GSX-R 1300 HAYABUSA
SUZUKI GSX-R 1300 HAYABUSA
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2006, 89521 Km
Merkdealer
KAWASAKI ELIMINATOR 500
KAWASAKI ELIMINATOR 500
€ 6.490,- p/mnd klik hier
2024, 6655 Km
Merkdealer
SUZUKI GSX-S 950
SUZUKI GSX-S 950
€ 11.299,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI GSX-8R
SUZUKI GSX-8R
€ 10.999,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
SUZUKI V-STROM DL 650 ABS
€ 6.690,- p/mnd klik hier
2016, 18734 Km
Merkdealer
SUZUKI V-STROM 800 DE
SUZUKI V-STROM 800 DE
€ 12.699,- p/mnd klik hier
2025, Nieuw
Merkdealer
HONDA GL 1500 SE GOLDWING
HONDA GL 1500 SE GOLDWING
€ 6.950,- p/mnd klik hier
1998, 68003 Km
Merkdealer
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion