Nieuwsbrief:

APRILIA  DORSODURO 900 ABS - 2019

Garantie: Ja
17783 Km
Zwart
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
aprilia - dorsoduro-900-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Prachtige Aprilia Dorsoduro 900 Full Power

- ABS & Traction control
- Rijmodus
- Gear indicator
- Verstelbare hevels

De Aprilia Dorsoduro 900 is een compromisloze supermoto die pure fun en
kracht combineert in één pakket. Full power is de Dorso met zijn
krachtige 896cc V-twin 70kW eventueel is deze ook terug te tunen naar
35kW en is dan geschikt voor A2 rijbewijzen

Deze machine staat bekend om zijn agressieve styling, wendbare chassis en
high-end technologie, waardoor je zowel op bochtige binnenwegen als in de
stad de ultieme controle hebt. Ride-by-wire, meerdere rijmodi en
geavanceerde elektronica zorgen ervoor dat de Dorsoduro niet alleen ruig,
maar ook modern en veelzijdig is.

Of je nu houdt van sportief rijgedrag of gewoon een unieke motor zoekt met
karakter - de Dorsoduro 900 is klaar om je te laten genieten van elke rit!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Barbier Motorsport Havelte
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion