Nieuwsbrief:

APRILIA  RSV 4 R - 2010

Garantie: Nee
47759 Km
.
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
aprilia - rsv-4-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Referentienummer: 10928

Een hele dikke Aprilia RSV4 van bouwjaar 2010 met 47.759km op de teller. Hét Superbike geweld uit Noale, Italië bekend van de vele overwinningen in de Superbike.

Extra's en Accessoires:
- Akrapovic Uitlaatsysteem met uitneembare DB Killer
- Korte Kentekenplaathouder
- Carbon Framebeschermers
- Carbon Achterbrugbeschermers
- Carbon Voorspatbord
- Carbon Hugger
- Uitlaathanger
- GB Racing Blokdekselbeschermers
- Domino Handvatten
- Rem en Koppelingshendel in kleur
- Smoke Windscherm
- Motomaster Flame Remschijven
- Framesliders
- Geïntegreerde Knipperlichten achter
- Tank Pad
- Rem en Schakelset Poedercoat Zwart
-

Van Andel Motorsport levert alle Motoren af in topconditie ZONDER extra kosten, dit betekend;
- Gecontroleerd op meer dan 40 Punten.
- Alle Slijtagedelen verkeren in goede conditie.
- Voorzien van Vers Onderhoud (groot of kleine beurt naar opgave Fabrikant).
- Voorzien van 10 Dagen Allrisk Verzekering + Vrijblijvend Scherp Aanbod van Combimotors.
- 12 Maanden Volledige Garantie m.u.v. Slijtagedelen.



Financiering is mogelijk.

Inruil Auto/Motorfiets is mogelijk; stuur ons de belangrijkste voertuiggegevens en wat foto's via Watsapp of Email.

Kopen op Afstand inclusief Aflevering op Locatie mogelijk.



Bent u na aanleiding van deze Advertentie enthousiast geworden en wilt u een Proefrit aanvragen, heeft u een inruilvoorstel of andere brandende vraag? Aarzel dan niet en Bel of Watsapp ons gerust op: 0615392220

  • - Inruil (auto/motorfiets) mogelijk tegen handelswaarde.
    - Kopen op afstand inclusief Aflevering aan huis door heel Nederland voor slechts €150,-.
    - Uitgebreide Financiering mogelijkheden middels NUmotorrijden. 

    Bent u na aanleiding van deze Advertentie enthousiast geworden en wilt u een Proefrit aanvragen, heeft u een inruilvoorstel of andere brandende vraag? Aarzel dan niet en Bel of Watsapp ons gerust op: 0615392220





                          ---  van Andel Motorsport  ----
    - Met uiterste zorg selecteerde Premium Motorfietsen.
    - Kwaliteit, Service & Aandacht met een Persoonlijk karakter.
    - Inkoop, Verkoop, Consignatie & Zoekopdrachten.
    - Full Service Werkplaats, Onderhoud, Reparatie, Herstel.

    Bezichtigingen van Motorfietsen 24/7 mogelijk op afspraak.
    Werkplaats/Showroom MA t/m VR van 8:00 - 18:00

    Contact & Info;
    Dominee Bleekerstraat 11 Marknesse 8316CV
    www.vanandelmotorsport.nl
    vanandelmotorsport@outlook.com
    0615392220

    Volg ons ook op Facebook en Instagram voor Verhalen, Foto's, Acties en de nieuwste Voorraad.
     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
van Andel Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1955 - Behoorlijk tegenvallend was de daaropvolgende creatie, de 250 cc twin (twee 125s gekoppeld) die gefabriceerd werd in 1953 en 54. In 1955 ontwierp Tonti een recordbreker. Er werd in die dagen al gebruik gemaakt van windtunnels en andere faciliteiten en technieken die men vanuit hun vliegtuigkennis ook in deze industrie toepasten. De vliegtuigproductie had men in die dagen meer naar de civiele sector laten glijden. De recordbreker werd aangedreven met dubbele-OHC motoren met een 48 cc en 75 cc capaciteit. Dit was een voorbeeld van de eerste -vliegende sigaren- die erg laag waren en bijna 3 meter lang. Het motorblok werd achter de bestuurder geplaatst. De achterwaarts geplaatste cilinders werden onder een hoek van 20 graden geplaatst. De overmaat nokken werden met een ketting aangedreven. Boring en slag waren 44,5 bij 43 mm voor de grotere en 40 mm bij 39 mm voor de kleinere cilinder. En met een compressieverhouding van 10:1 was het vermogen een dikke 9 pk bij 11.000 toeren voor de 75 cc en 7 pk bij 12.000 toeren voor de 48 cc - behoorlijk goede cijfers wanneer je je bedenkt dat dit zich afspeelde in 1955 waarbij de brandstof in die tijd ook nog niet van de kwaliteit was die we nu kennen. Het motorblok, die was uitgerust met een oliebad smering, lag in lijn met een vier-versnellingen schakelbak. De eindaandrijving geschiedde met een ketting. Het gewicht was 97 kilogram, de velgdiameter 18 inch.
© 2000 - 2025 Motoroccasion