Nieuwsbrief:

APRILIA  TUAREG 660 - 2025

€ 13.249,- € 13.999,-
Garantie: Ja
Nieuw
Wit
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
aprilia - tuareg-660
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
De prachtige nieuwe Aprila Tuareg 660 E5+ in de kleur Hailstorm White

Nu in de Aprilia Days Sale! Ontvang tot 31 mei 2025 maar liefst €750,- korting bij aanschaf van deze motorfiets. Dus tot 31 mei 2025 kost deze motor €13.249 ipv €13.999,- !


Wendbaar, krachtig en klaar om elk obstakel te overwinnen met het gewicht van een enduro en de veelzijdigheid van een adventure. De Aprilia Tuareg wordt aangedreven door een paralleltwin met een sportief karakter, gekoppeld aan vering met lange veerwegen en tubeless spaakwielen. Het geheim van zijn ontdekkingsinstinct schuilt in de algehele balans van efficiënte technologie en een ongeëvenaard chassis.

De Aprilia Tuareg is ontstaan uit een rijke off-road roots: licht, functioneel, prestatiegericht, intuïtief. Het ontwerp, omkaderd door de legendarische drieledige koplamp, heeft een elegante, taps toelopende bovenbouw. Elk detail is ontworpen om kracht en energie over te brengen, van de strakke lijnen tot de gedurfde kleurstelling met rood frame en tweekleurig zadel. Kleuren die een samensmelting met de natuur oproepen en de kracht van de elementen vrijgeven.

De vloeistofgekoelde, Euro 5+  viertakt paralleltwin levert 80 pk bij 9.250 tpm, voor een perfecte balans tussen vermogen en controle op alle soorten terrein. De 52 mm gasklephuizen garanderen prestaties bij alle toerentallen, daarnaast reduceert de generator de massatraagheid, wat het reactievermogen verbetert en zorgt voor een directe en krachtige acceleratie.

De elektronica van de Aprilia Tuareg combineert controle en prestaties. Het APRC-pakket, dat is afgesteld op asfalt en offroad-ondergronden, bevat vernieuwde motormappings die de gasrespons en reactie verbeteren. Bestuurders hebben elk aspect onder controle dankzij een gebruiksvriendelijk 5 inch TFT-display dat de helderheid automatisch regelt op basis van de lichtomstandigheden. Door de integratie met het Aprilia MIA accessoire verandert het display in een echt connectiviteitscentrum, met navigatie, oproepen en muziek altijd binnen handbereik, zonder af te leiden van het rijden.
  • ------

    Lowlands Biker Store in Zwolle.

    2400 m2 motorplezier en gezelligheid! Ruim aanbod van (Custom-made) Harley Davidson, Indian Motorcycle, Royal Enfield, Moto Guzzi en Aprilia motoren. 

    - Official Dealer Indian Motorcycle
    - Official Dealer Royal Enfield (FLAGSHIP STORE VAN NL)
    - Official Dealer Moto Guzzi
    - Official Dealer Aprilia


    Tel: 038-4211701 Whatsapp: 06-28452169

    OPENINGSTIJDEN:
    Maandag:
    Op afspraak
    Dinsdag: 09.00 - 18.00
    Woensdag: 09.00 - 18.00
    Donderdag: 09.00 - 21.00
    Vrijdag: 09.00 - 18.00
    Zaterdag: 09.00 - 17.00
    Zondag: Gesloten





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Lowlands Biker Store
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HARLEY-DAVIDSON in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voert hij de boring en slag van het blok op naar een ovale 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo'n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos door verbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk ageerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een 'Golden Wing' motorblok in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd. De Electra Glide wordt geïntroduceerd, de naam Electra komt van de elektrische startmotor, later zullen ook de Sportster modellen de elektrische startmotor krijgen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion