Omschrijving | Techniek | Financieren | Verzekering | Bedrijf |
Altijd Up to date van onze Voorraad? Volg ons ook op Instagram: Maestro_Motors !!
Hierbij te koop aangeboden:
Deze in NIEUWSTAAT verkerende Aprilia Tuono V4R !!
Bouwjaar: 2011
Kilometerstand: 28.758 km
Opties:
- Nieuwe Ketting en tandwielen
- Diverse Rijdmodussen
- Stuurgewichten Zwart
- Bobbins
- MRA windscherm
- Sport-Gel zadel
- Tankpad
- Verkorte kentekenplaathouder
Deze Aprilia Tuono V4 verkeerd in abosulte topstaat en is reeds voorzien van groot onderhoud t.w.v ruim €1.500 !! Hierdoor kunt u zorgeloos de weg op! De motor is bij ons ter inruil verkregen en de getoonde prijs is een scherpe meeneemprijs zonder garantie. Ondanks zijn standaard uitlaat produceert de motor een brute sound. Kom snel langs en profiteer van deze absolute top deal!
Deze motor wordt geleverd inclusief:
- Reeds groot onderhoud gehad t.w.v. € 1.545,00 !!
- 1 Maand gratis All Risk verzekering, onder de voorwaarden van zelfverzekerdmotorrijden.nl
- Historie + 2 Sleutels
Heeft u eventueel meer wensen wat betreft opties? Dan leveren en monteren wij alle extra opties en accesoires tegen inkoopprijs!
Waarom kopen bij Maestro Motors?
- Jarenlange ervaring in de Motorbranche
- Passie voor Motoren
- RDW Erkend
- Altijd de meest complete motoren in de voorraad
- Financiering mogelijk
- Inruil mogelijk
- Géén afleverkosten !
- Tot 2 jaar Garantie mogelijk !
- 10 dagen gratis All Risk verzekerd !
- Uw voertuig ter plaatse tenaamstellen/vrijwaren
- Bezichtiging ook mogelijk in de avond en in het weekend
Maestro Motors is een jonge en ambitieuze handelsonderneming die ontstaan is uit een passie voor motoren! Van een hobby tot een professionele handelsonderneming groeit Maestro Motors onophoudelijk door. Wij richten ons op de in- en verkoop van nieuwe en jong gebruikte motoren. Dankzij onze ervaring en vele contacten in de motorbranche weten wij wat de klant zoekt!
Kwaliteit en service staan bij ons hoog in het vaandel. Wij zijn pas tevreden wanneer onze klant tevreden is. Al onze motoren worden aangeboden inclusief onderhoudsbeurt volgens opgave fabrikant en standaard met Maestro Garantie. En dat altijd tegen de scherpste all-in prijs!
Een bezichtiging is bijna altijd mogelijk op een door u gewenst tijdstip. Ook in de avond of het weekend! Wij zijn enkel op afspraak geopend, om teleurstelling te voorkomen adviseren wij u dan ook altijd even contact op te nemen.
Wij zien u graag bij Maestro Motors!
Disclaimer: Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
- Up to date blijven van onze voorraad:
Website: www.maestromotors.nl
Instagram: maestro-motors
Facebook: Maestro Motors
Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
 |
Motor | 4-takt, 60° V-twin, vloeistofgekoeld |
Boring x slag | 97|67.5 |
Cilinder inhoud | 997.62 |
Comp. verhouding | 11.8:1 |
Kleppen | vier kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | elektronisch brandstofinjectiesysteem |
Ontsteking | Digitale elektronische ontsteking, geďntegreerd met injectiecontrolesysteem, 1 bougie per cilinder. |
Vermogen | 139|102|9500 |
Max. koppel | 107|8500 |
Koppeling | Dubbele platen in oliebad met gepatenteerde PPC hydraulische bekrachtiging, versnellingskabel van gevlochten metaal, radiale hoofdcilinder met 15 mm zuiger |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | 34/15 (2.27) |
Overbrenging | Ketting, Overbrenging: 40/16 (2,5:1) |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 18 |
Topsnelheid | 250 |
ABS | nee |
Frame | Dubbele aluminium ‘banana’ swingarm, APS (Aprilia Progressive System) multilink |
Vering voor | Showa upside-down-voorvork, in- en uitgaande demping en veervoorspanning instelbaar |
Vering achter | Hydraulische Sachs schokdemper, in- en uitgaande demping en veervoorspanning instelbaar |
Remmen voor | dubbele, zwevende Brembo schijf van staal, Ř 320 mm, Brembo “triple bridge” remklauw met vier 34 mm zuigers en vier gesinterde remblokken, remkabel van gevlochten metaal |
Remmen achter | stalen Brembo schijf, Ř 220 mm, remklauw met twee zuigers, 32 mm diameter zuigers, gesinterde remblokken, remkabel van gevlochten metaal |
Voorband | 120/70 ZR 17 |
Achterband | 190/50 ZR17 |
Wielbasis | 1410 |
Lengte | 2025 |
Breedte | 830 |
Hoogte | 1100 |
Zithoogte | 810 |
Drooggewicht | 185 |
Leverbare kleuren | White Ice, Dream Blue en Diablo Black |
Beschrijving | De Aprilia Tuono is niet alleen een naked bike, maar ook een echte 1.000 cm3 superbike, die kan buigen op vele sportsuccessen. De nieuwe uitvoering van de Tuono beschikt over alle sterke punten van zijn voorganger, maar is nog dynamischer geworden met nog hogere prestaties. De nieuwe uitvoering is moderner gestyld en kan bovendien vertrouwen op de nieuwste technieken, waarmee Aprilia de voorsprong op de concurrentie verder vergroot. |
In- en verkoop van nieuwe en jonge gebruikte motoren.
Op zoek naar een specifieke motor, maar u vindt deze niet in onze voorraad? Wij helpen u graag in uw zoektocht naar uw droommotor! Door onze ervaring en vele contacten in de motorbranche kunnen wij u hier goed bij helpen.
 | Tilburg, Noord-Brabant |
 | 06-82885939 |
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van
doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap.
Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd.
Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale
versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur
van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later
een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
Snel navigeren? Bekijk hier al onze merken