Nieuwsbrief:

BENELLI  IMPERIALE 400 - 2025

€ 4.799,- € 5.099,-
Garantie: Ja
Nieuw
N.V.T.
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
benelli - imperiale-400
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

VOORJAARSACTIE! van € 5099 voor € 4699 op bestaande voorraad (rood & zwart) op basis van geen inruil.

De Imperiale 400 is de klassieke fiets bij uitstek en vormt een rijdende knipoog naar de historische Benelli modellen uit de jaren 50.

Uitgerust met een karakteristieke luchtgekoelde ééncilinder met een enkele bovenliggende nokkenas, een klassiek uitlaatontwerp, een ronde koplamp en vele chromen details welke de vintage stijl van deze Benelli accentueren.

Het dashboard van deze Benelli bestaat uit twee analoge klokken welke aangevuld worden door digitale LCD displays. Op deze manier wordt de rijder van alle noodzakelijke informatie voorzien. De Imperiale 400 is uitgerust met een 400cc metende luchtgekoelde ééncilinder. Dankzij het staande motorontwerp en de koelvinnen op de cilinder oogt dit blok extra retro.

Dit betekend niet dat er geen moderne zaken meespelen. Moderne EFI technologie zorgt voor een zuinig verbuik van 3,1 liter op 100 km en een euro5 typegoedkeuring. De 400 levert 29 Nm (2,95 kgm) koppel bij 4500 omwentelingen en het maximale vermogen van 21 pk (15,5 kW) komt vrij bij 5500 omwentelingen.

De Imperiale is voorzien van een 19" inch voorwiel en een 18" inch achterwiel. Het uitgebalanceerde remsysteem is voorzien van een enkele 300 mm aan de voorzijde en een schijf van 240 mm met een zwevende remklauw aan de achterkant.

Al onze prijzen zijn inclusief afleverkosten, rijklaarmaak kosten, kenteken kosten en tennaamstellingskosten.

Zie laatste fotos voor meerdere kleuren
 
Wim en Kevin Zielman

  • Om teleurstellingen te voorkomen adviseren wij vóór afreizen met ons te bellen over de beschikbaarheid.

    Wim & Kevin Zielman

    Motor Service Hoofddorp: Uw favoriete motor specialist






Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Service Hoofddorp
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1983 - De grootste voorsprong behaald men in 1983 in de racerij met de Interceptor (VFR), waarbij zowel het technische als presterende niveau enorm opgetild wordt voor wat betreft de latere toepassing in een productiemachine. Honda's eerste "traditionele" V-twin custom motorfiets is de Shadow waarin wel toepassingen als vloeistofkoeling en cardanasaandrijving worden gecombineerd met een klassieke look. Het biedt daardoor ruimte voor Honda om zich in dit segment te begeven. Anders dan de andere customproducenten die vooral probeerden te stylen werd deze gebouwd om te presteren en daardoor meteen een enorme motorhit waarmee Honda in aantallen één van de topprodukties van die dagen leverde. Samen met de VFR Interceptor waren eerste Magna's en later de Shadows de toonbeelden van de explosieve groei van Honda.
© 2000 - 2025 Motoroccasion