Nieuwsbrief:

BMW  F 650 GS ABS - 2010

Bouwjaar:
2010
Kleur:
Rood
Vermogen:
Teller:
34.390 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
bmw - f-650-gs-abs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
BMW F650GS   650GS 
Bouwjaar 2010
34395 Kilometers en in Topstaat en altijd goed onderhouden.
72 Pk en 800cc motorblok met hoop koppel en leuk geluid.
Eventueel door nieuwe eigenaar zelf terug te keuren naar 35 Kw en 48Pk zodat ie met a2 A2 rijbewijs bereden kan worden
Dit Motorblok staat bekend om zijn betrouwbaarheid soepel rij gedrag en ook nog zuinig ook.
Alle slijtdelen in zeer goede staat en motor ziet er ook als nieuw uit.
Voorzien van de volgende optie's
Abs
12 Volt aansluiting
Middenbok
Zijkoffer rek maar geen koffers
Luxe Metalen ketting beschermer met GS afdruk
Handkappen
Handvat Verwarming
Led Knipperlichten
Versnellingsbak Indicator
Toerenteller
Gewoon een zeer mooie en waardevaste F650GS die er als nieuw uitziet.
Deze GS650 staat in Didam en is na telefonische afspraak te bekijken.
Vaste prijs 4990 Euro
Tel nr 0622236308

LET OP WIJ WERKEN ALLEEN OP AFSPRAAK

 




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Hunen Motoren
Lange Klauwenhof 13
Didam
Plan de route
0622236308
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Voorloop" betekent: De voorloop wordt ook wel sprong genoemd en slaat op de positie van het zijspanwiel in relatie tot het achterwiel van de motorfiets. Van bovenaf gezien staat het zijspanwiel gemiddeld zes tot tien centimeter voor het achterwiel. Bij het nemen van een linkerbocht moet het rechts gemonteerde zijspan om de motorfiets heendraaien, maar de centrifugale kracht die hierbij ontstaat maakt dat het zijspan van de motorfiets af wil gaan, wat voor het gevoel rechtdoor is. De voorloop brengt het zwaartepunt van het zijspan iets naar voren, waardoor de kans op omslaan in de linkerbocht naar de kant van het zijspan wordt verkleind. De motorfiets drijft het ‘dode’ gewicht van het zijspan aan, daarom is er altijd een lichte trek naar rechts aan het stuur voelbaar.
© 2000 - 2025 Motoroccasion