|
Motor | vloeistofgekoelde 2-cilinder 4-takt |
Boring x slag | 82|75,6 |
Cilinder inhoud | 798 |
Comp. verhouding | 12,0:1 |
Kleppen | 4 kleppen per cilinder |
Brandstof toevoer | electronische inspuiting/ digitaal |
Ontsteking | electronisch two spark |
Vermogen | 71|52|7000 |
Max. koppel | 75|4500 |
Koppeling | meervoudige natte plaatkoppeling, mechanisch bediend |
Versnellingsbak | 6 versnellingen |
Verhouding | |
Overbrenging | rondlopende O-ringketting |
Starter | electrisch |
Tankinhoud | 16 |
Topsnelheid | 185 |
ABS | optie |
Frame | stalen buizenframe, meedragende motor |
Vering voor | telescoopvork, diameter 41 mm. Veeruitslag 180 mm. |
Vering achter | dubbelzijdige aluminium swingarm, achteras met centraal geplaatst veerbeen, veervoorspanning en uitgaande demping traploos instelbaar. Veeruitslag 170 mm. |
Remmen voor | vaste enkele remschijf, diameter 300 mm, zwevende dubbelzuiger remklauw |
Remmen achter | vaste enkele remschijf, diameter 265 mm, zwevende 1-zuiger remklauw |
Voorband | 110/80 - 19 59H |
Achterband | 140/80 - 17 69H |
Wielbasis | 1.575 |
Lengte | 2.280 |
Breedte | 890 |
Hoogte | 1.240 |
Zithoogte | 820 mm (lage buddy 790 mm |
Drooggewicht | 179 (Rijklaargewicht 199 kg) |
Leverbare kleuren | Weissaluminium-metallic matt . Lavaorange-metallic . Biarritzblau-metallic. |
Beschrijving | De nieuwe BMW F 650 GS - niet eerder was een Enduro in deze klasse zo unstoppable. Van pure sportiviteit en met een 71 pk sterke tweecilinder. Met ongekende wendbaarheid door een laag eigen gewicht en een aangenaam lage zitpositie. En niet in de laatste plaats door ABS en RDC. Helemaal op maat voor de stad en altijd klaar om gebaande wegen te verlaten. Dat is de nieuwe F 650 GS. Door en door BMW. En absoluut unstoppable.
Unstoppable. Puur performance.
Meer dan voldoende power voor ... |