Nieuwsbrief:

BMW  F 800 GS - 2008

Garantie: Nee
103745 Km
Grijs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
bmw - f-800-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Net bij ons binnen deze motorfiets meer info en foto's volgen.

F 800 GS met ABS en voorzien van veel extra.

Waaronder : middenbok, valbeugels , jiffy verbreder, koffersteun beugels, handkappen, handvatverwarming, tanktasdrager, led koplamp maar ook de originele koplamp zit er er nog bij.

De motorfiets is voorzien van het fijn rijdende betrouwbare 2 cilinder Rotax blok.

Zeer betrouwbaar als een echte BMW die vele kilometers aan kan.

Motor staat klaar voor een proefrit en of bezichtiging.

De koffie staat klaar.



 
  • Koeman motoren het adres voor onderhoud van uw motorfiets.
    Maar ook voor verkoop van motorfietsen nieuw en gebruikt kunt uw bij ons terecht.
    Ook voor banden en onderdelen en een goed advies bent uw hier op het juiste adres.

  • Bezoek ons site voor meer motorfietsen of informatie www.koeman-motoren.nl

  • Motorfiets staat klaar voor een proefrit en/of bezichtiging

Opties en Accessoires:
ABS, Alarmverlichting, Handkappen, Handvat verwarming, middenbok, Om te bouwen naar 35kw, origineel sleutel set, Originele uitlaat, Valbeugel, valbeugels, Zadeltasbeugels, zijkofferrek




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Koeman Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Sissy bar" betekent: De wat spottende benaming voor de rugleuning waar­tegen de duopassagier steun kan vinden. Spottend omdat sissy de naam is voor een moederskindje. Achterop zitten plaatst iemand in een afhankelijke positie. Zijn (meestal haar) lot ligt in veel gevallen in de handen van degene die rijdt. Zaak is wel om een zitpositie te vinden die draaglijk is voor de langere afstand. De sissy bar droeg daar enigszins toe bij.Tevens kon er bagage in de vorm van tent en slaapzakken aan worden vastge­bonden, zodat de ruggesteun een dubbelfunctie kreeg. De sissy bar deed zijn intrede aan het einde van de jaren zestig, toen de chopperrage in alle hevigheid losbarstte. De sissy bar stak on-geveer tachtig centimeter tot één meter omhoog en bestond uit een metalen buis/staaf {bar)die in een langwerpige smalle drie­hoek was gebogen. Op het middenveld zat soms een gecapiton­neerd tussenstuk geschroefd. Inmiddels is de extreem hoge rug­steun goeddeels verdwenen van de hedendaagse choppers en custom-motorfietsen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion