Nieuwsbrief:

BMW  F 800 GS TRIPLE BLACK ABS - 2024

Garantie: Ja
Nieuw
BLACK STORM
bmw - f-800-gs-triple-black-abs
bmw - f-800-gs-triple-black-abs
bmw - f-800-gs-triple-black-abs
bmw - f-800-gs-triple-black-abs
bmw - f-800-gs-triple-black-abs
bmw - f-800-gs-triple-black-abs
bmw - f-800-gs-triple-black-abs
bmw - f-800-gs-triple-black-abs
bmw - f-800-gs-triple-black-abs
bmw - f-800-gs-triple-black-abs
bmw - f-800-gs-triple-black-abs
bmw - f-800-gs-triple-black-abs
bmw - f-800-gs-triple-black-abs
bmw - f-800-gs-triple-black-abs
bmw - f-800-gs-triple-black-abs
bmw - f-800-gs-triple-black-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modelcode: K80
Typenummer: 0K51
Opties en Accessoires:
Bij aanschaf van deze motor 25% korting op een voorraadhelm naar keuze, BOS Dunefox CS, Wunderlich motor-beschermbeugel black, Wunderlich windscherm comfort/helder, Anti diefstal alarm (0603), Cruise control (0538), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Fabrieksgarantie, Hoge buddyseat (0792), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless Ride (0193), Kofferdragers links & rechts (0661), M Endurance Ketting (018A), Middenstandaard (0636), Navigatie voorbereiding (0272), Rijmodi Pro (0224), Schakelassistent Pro (0222), Stijlvariant Triple Black (0458), Teleservices (06AE), Voertuiginformatie Nederlands (0386)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Harten Amersfoort
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1946 - De bedoeling van dhr Honda was om de opgekochte motorblokken op een fietsframe te monteren. In oktober van 1946 had zijn kleine fabriekje in Hamatatsu een complete productielijn met omgebouwde fietsframes naar een tweetakt motorfiets. Omdat er ernstige brandstoftekorten waren paste men de blokken aan om op terpentine te lopen. Deze brandstof destilleerden ze zelf (!) uit dennenbomen en werd door geheel Japan verkocht. Terpentine of terpentinegas was natuurlijk niet het meest geschikte destillaat om het blokje te laten snorren en men moest daarom eerst een straf stukje op de pedalen om het blok op temperatuur te brengen. Honda's eerste motorfietsen waren erg succesvol en al gauw werden alle blokken opgebruikt. Door de uitstekende start beschikte men over voldoende cash-flow om geheel in eigen huis de productie te laten verlopen. Men begon daarop met het ontwerpen en bouwen van een 50 cc motorblok.
© 2000 - 2024 Motoroccasion