Nieuwsbrief:

BMW  F 800 R - 2018

Garantie: Ja
30842 Km
ZWART
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
bmw - f-800-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: jan. 2015 - dec. 2019
Koppel: 86 Nm
Afmetingen (LxBxH): 215 x 83 x 111 cm
Tankinhoud: 15 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Aantal eigenaren: 3
Opties en Accessoires:
Alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningscontrolesysteem, Boordcomputer, Dynamic-pakket, Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Elektronisch Stabiliteits Programma, Handvatverwarming, LED achterlichten, Middenstandaard, Touring Pakket, Veiligheids-pakket




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mofra B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2024 Motoroccasion