Nieuwsbrief:

BMW  F 900 GS - 2024

Garantie: Ja
5962 Km
LIGHTWHITE/RACI
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
bmw - f-900-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Bij Motor Venray hebben we een bijna nieuwe BMW F 900 GS uit 2024 te koop. Deze adventure-motor heeft slechts 5.962 kilometer op de teller en is klaar voor nieuwe ritten. Het betreft bovendien een BTW-motor, wat interessant kan zijn voor zakelijke kopers.

De BMW F 900 GS is uitgerust met het Dynamicpakket, dat zorgt voor extra comfort en controle. Het Enduro-pakket, dat bestaat uit instelbare vering en handkapbeschermers, maakt de motor zeer geschikt voor ruigere terreinen. Dankzij Keyless Ride kun je eenvoudig starten en vergrendelen zonder sleutel.

Daarnaast beschikt deze motor over cruise control en bandenspanningssensoren, die bijdragen aan veiligheid en rijgemak. Ook is er een alarmsysteem aanwezig voor extra beveiliging.

Met de resterende fabrieksgarantie kun je zorgeloos op pad. Kom langs bij Motor Venray en ontdek de BMW F 900 GS zelf!

0179 Windscherm gekleurd
018A M Endurance ketting
0193 Keyless Ride
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0235 Dynamiek-pakket
024A Enduro-pakket Pro
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
0386 Handleiding nederlands
0457 Style GS Trophy
0530 Bandenspanningscontrole
0538 Snelheidsregeling
0603 diefstalbeveiligingssysteem
0633 Terreinbanden
06AC Intelligente noodoproep
06AE Teleservices
08CA EU-uitvoering
0992 Sturing dealeruitvoering

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Premium Selection van BMW is tegen meerprijs. De motor krijgt dan een volledige 360 graden check.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
06ac emergency call, 018a m endurance ketting, 024a enduro pakket pro, 0193 keyless ride, 0235 dynamicpakket, 0272 voorbereiding gps, 0530 rdc tyre pressure control, 0538 cruise control, 0603 alarm, 0633 offroad banden, Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2024 Motoroccasion