Nieuwsbrief:

BMW  F 900 R - 2020

Garantie: Nee
9203 Km
.
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
bmw - f-900-r
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: dec. 2019 - 2024
Koppel: 92 Nm
Afmetingen (LxBxH): 214 x 82 x 113 cm
Tankinhoud: 13 liter
Topsnelheid: 216 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)
Aantal eigenaren: 2

**BLACK FRIDAY** KORTING, op 29 November de hele dag een fikse korting!!!

8% op alle naked bikes & 6% op alle all-roads! Pak je kans en maak een afspraak!

Af fabriek vol uitgerust met:
- Custom stickerset (M-Performance)
- 0M1 HWS
- 182 SA DTC
- 18B MSR
- 191 DYNAMIC ESA
- 220 extra hoge zitting
- 222 Schakelassistent pro
- 224 Rij modi pro
- 236 Activ pakket
- 451 Style sport
- 538 Temporegeling
- 5AC ABS pro
- 6AB Connect

= Bedrijfsinformatie =

Van Doorn Motors

- Wij leveren al onze motoren standaard met 10 dagen gratis verzekering!
- Financiering is mogelijk, mocht u meer informatie willen dan vernemen wij graag van u.
- Inruil van nette goed onderhouden motoren is eventueel mogelijk tegen handelsprijzen.
- 12 of 24 maanden garantie is eventueel mogelijk tegen meerprijs. Prijzen zijn afhankelijk van de motorinhoud.
- Wij werken op afspraak en hanteren geen vaste openingstijden.

Voor het maken van een afspraak kunt u telefonisch of middels Whatsapp contact met ons opnemen. Zie onze website voor meer foto's in hoge resolutie.

Ontdek de wereld van Van Doorn Motors, waar vertrouwen, service en passie samenkomen voor een onvergetelijke motorervaring.


Disclaimer. Hoewel aan de informatie van deze website de grootst mogelijke zorg wordt besteed, kunnen wij niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele onjuiste informatie van welke aard dan ook. Is voor u een optie belangrijk, dan adviseren wij u hier specifiek naar te vragen.
Opties en Accessoires:
Beveiligingsverlichting achterzijde, Carbon delen, Custom windscherm, Dynamic-pakket, Frame sliders, Koplamp Pro, Korte kentekenplaat houder, Middenbok, Quickshifter + / -, Radiator bescherming, Rij modi, SC Project uitlaat, Sport spiegels, Telefoonhouder, Telefoon oplader, Touring Pakket, Wheel striping, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Cruise control, Customised, Elektrisch variabele schokdemperafstelling, Elektronisch Stabiliteits Programma, ESA, Gear indicator, Kenteken verlichting, Koplampen adaptief, LED dagrijverlichting, Led knipperlichten, LED Koplamp, LED koplampen, Metaalkleur, Middenstandaard, Sport uitlaat, Verschillende rij modussen




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
van Doorn Motors
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion