Nieuwsbrief:

BMW  F 900 XR - 2024

Bouwjaar:
2024
Kleur:
BLACKSTORM (DONKER ZWART)
Vermogen:
77 kW
Teller:
2.875 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
bmw - f-900-xr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: dec. 2019 - 2025

Technische informatie
Koppel: 92 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 16 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 216 x 86 x 142 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,2 l/100km (1 op 23,8)

Historie
Aantal eigenaren: 3

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 27-03-2027

Productveiligheid
Fabrikant: Simako-BDM Elst Industrieweg 28 6662PA ELST GLD, NL 0481373400 http://www.simako-bdm.nl verkoop.elst@simako-bdm.nl

Ingeruild van 1e eigenaar, volle F 900 XR incl. 3 delige kofferset.
Met fabrieksgarantie.
Opties en Accessoires:
Kofferrek, Koffer set 3 delig, Middenbok, Windscherm, 12Volt aansluiting, ABS Pro, Active pakket, Adaptief demping systeem, Adaptieve bochtverlichting, Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningcontrole (RDC), Comfort-pakket, Comfort pakket, Cruise control, Diefstalalarmsysteem, Dynamic-pakket, Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment), Dynamic pakket, Dynamic Traction Control (DTC), Handkappen, Handvatverwarming, Intelligent Emergency Call (eCall), Keyless Ride, Keyless start, Kofferdragers links & rechts, Koplampen adaptief, Koplamp Pro, LED-koplamp (inclusief dagrijlicht), LED Achterlicht, LED dagrijverlichting, M Endurance ketting, Middenstandaard, Navigatievoorbereiding af fabriek, Rijmodi Pro, Schakelassistent (quickshifter), Stijlvariant Triple Black, TFT Connectivity Display, Topkoffer, Topkofferdrager, Verwarmbare handvatten, Voertuig informatie Nederlands, Witte LED-knipperlichten, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Simako-BDM Elst
Industrieweg 28
Elst
Plan de route
0481-373400
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1958 - 1958 250 cc Aermacchi Chimera Dit nieuwe model werd geïntroduceerd in 1956. Alhowel er veel belangstelling werd getoond verkocht dit model niet goed, zowel in als buiten Italië. Daarop werd besloten dit model te strippen om er een meer bijzondere machine van te maken. Bianchi keerde terug naar de tekentafel met in zijn achterhoofd de duidelijke opdracht om zo min mogelijk verdere fabricagekosten te maken. Dit verklaart de enkele-buis achterbrug en de horizontale positie van het blok, beide toepassingen die voor de originele eerste uitvoering werden gebruikt. Op dat momemt, toen Italiaanse designers overmaat-zuigerstangen als een must zagen besloot Bianchi de Chimera een andere drijfstang te geven, de zgn. push-rod . Dit was in het belang van een vereenvoudigde onderhoudsintensiteit en maakte een OHC inrichting niet noodzakelijk. In de verdere ontwikkeling van een race-versie voor Aermacchi werd dit concept dan ook succesvol. De eerste introductie van de Chimera was een 175 cc machine maar eerder was achter de schermen ook al gewerkt aan een 250 cc versie waardoor beide modellen gezamenlijk op de wegen verschenen. Gedurende een lange tijd werd door Aermacchi hun sportpotentieel onderzocht. In 1957 werd een getuned 175 cc model, met 16 pk in plaats van de standaard 14 pk (beide bij 8.000 toeren), beschikbaar gemaakt voor gebruik in de Italiaanse GP s. Later werden de 250 cc modellen populair onder de racers. Het debuut van deze machine geschiedde tijdens de in 1960 gehouden Duitse GP met als coureur Alberto Pagani en was een zo groot succes tusse de creme de la creme dat men besloot deze macine in een beperkt aantal ook particulier aan te bieden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion