Nieuwsbrief:

BMW  G 310 GS - 2024

Garantie: Ja
8458 Km
RACING RED
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
bmw - g-310-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2024

Ontdek de veelzijdigheid van de BMW G 310 GS uit 2024, nu beschikbaar bij Motor Venray. Deze motor, met slechts 8.458 kilometer op de teller, is in perfecte staat en afkomstig van de eerste eigenaar. Ideaal voor wie op zoek is naar een lichte en wendbare machine.

Met de stevige valbeugels is deze motor goed beschermd en klaar voor uitdagende ritten. Dankzij de resterende fabrieksgarantie kun je met een gerust hart de weg op en genieten van zorgeloos rijplezier.

Geschikt voor het A2-rijbewijs, dus perfect voor zowel beginners als ervaren rijders. Kom langs en ontdek de mogelijkheden van deze BMW G 310 GS!

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Premium Selection van BMW is tegen meerprijs. De motor krijgt dan een volledige 360 graden check.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
0453 style rallye, Fabrieksgarantie




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1980 - Vanaf 1980 kwamen de allroads op de markt. De R 80 G/S zou aan de basis staan van een lange lijn GS modellen, die uiteindelijk door zou groeien tot de zeer populaire R 1200 GS, die in de jaren nul tot de meest verkochte motorfietsen in Nederland zou horen. De GS serie vloeide voort uit de successen van Duitse rijders in de zware Enduro klassen eind jaren zeventig. Toen de R 80 G/S eenmaal op de wielen stond, sloeg het model direct aan. Bovendien droegen successen in de Dakar-rally ook bij aan de populariteit. De GS-en bleken echter ook zeer goede reismachines te zijn. Ze konden zwaar beladen worden en stuurden, ondanks de semi-terreinbanden, uitstekend. Door de hoge zit waren ze zeer controleerbaar en bovendien waren ze relatief licht geconstrueerd. Ze waren aanvankelijk voorzien van het nieuwe monolever veersysteem, een enkelzijdige achterwielophanging die niet alleen modern oogde, maar ook licht en sterk was en waardoor het achterwiel binnen enkele minuten in- en uitgebouwd kon worden. BMW bedacht er de naam "Reiseenduro" voor en zo worden deze motorfietsen ook gebruikt. Weinig mensen zullen een BMW GS daadwerkelijk als terreinmotor hebben ingezet. Intussen worden alle BMW tweecilinders in een GS versie geleverd. Latere versies werden uitgerust met het Sekundär Luft System om tot schonere uitlaatgassen te komen. De GS-serie plukte uiteraard de vruchten van alle ontwikkelingen, zoals de invoering van paralever, brandstofinjectie en katalysatoren. Dankzij de uitvinding van de kruisspaken konden ze, ondanks de spaakwielen, toch met tubelessbanden rijden.
© 2000 - 2024 Motoroccasion