Nieuwsbrief:

BMW  G 310 R - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
Limestone Metallic
Vermogen:
25 kW
Teller:
4.171 Km
Rijbewijs:
A2
Garantie:
MotorGarantie 6 maanden
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
bmw - g-310-r
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Na de introductie in 2016 zijn er weinig aanpassing gekomen. De updates bestaan feitelijk alleen uit een nieuwe ride-by-wire gasklep en een anti-hop koppeling, de ééncilinder levert hetzelfde vermogen en koppel als voorheen. Aan de chassiskant zijn er nieuwe, verstelbare hendels, LED-verlichting en een nieuw kleurdesign, veel had de R toch al niet nodig want het is gewoon een complete funbike.
Deze motor is geschikt voor het A2 rijbewijs!
Opties en Accessoires:
Led daglicht




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Aanbieder
Abco Motors
Productweg 6
Vlissingen
Plan de route
06-43577997
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: MOTO GUZZI in 1955 - In 1949 worden de eerste WKs gehouden en in de tijd dat Moto Guzzi deelnam slaagde het bedrijf erin om enthousiastelingen te blijven verbazen door het creƫren van een reeks van innovatieve en constant succesvolle ontwerpen en machines in successie. Naast Carlo Guzzi omvatte het raceteam hoog opgeleide werktuigkundigen zoals Umberto Todero en Enrico Cantoni die samenwerkten met een ontwerper genaamd Giulio Cesare Carcano. Na het komen werken bij Moto Guzzi in 1936 was hij verantwoordelijk voor het creƫren van een sensationele Guzzi 500 Eight Cilinder, door velen aangezien als de buitengewoonste machine met twee wielen aller tijden. Met zijn 90 graden V-motor, zijn achtcilinder met de extreemste capaciteit ooit, toonde men het uitzonderlijke technische niveau van de Mandello ontwerpafdeling aan. In 1955, tijdens zijn eerste officiƫle uitje, reed het bij wijze van proef de Grand Prix van Belgiƫ en gaf de Eight Cilinder een glimp van zijn buitengewone potentieel. Het jaar daarop ging de handrem eraf en met zijn 72 PK en 275 km/h ging men officieel op jacht naar de eerste triomfen. In 1957 verhinderde een overeenkomst onder Italiaanse producenten en de terugtrekking van Moto Guzzi uit de racerij een verdere ontwikkeling van deze spectaculaire machine.
Snel navigeren? Bekijk hier alle typen van BOOM
© 2000 - 2025 Motoroccasion