Nieuwsbrief:

BMW  K 1200 LT - 2005

Garantie: Ja
58692 Mls
GOUD
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
bmw - k-1200-lt
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
BMW K 1200 LT ABS Wordt helemaal rijklaar geleverd. De elektrische middenbok is vervangen voor een Normale. Verder is het opstappen en gaan met de heerlijke tourbuffel.

Het familiebedrijf Wim ter Braake Motoren is al meer dan 31 jaar dé motorwinkel van Nederland. Met altijd meer dan 200 motoren op voorraad is er voor elke motorliefhebber een passende motor. We leveren alle merken, nieuw en gebruikt.

Per 1 februari 2022 heeft Voordeelhelmen.nl haar intrek genomen op de bovenverdieping van Wim ter Braake Motoren. Met meer dan 80 merken in het assortiment en deskundig advies kan Voordeelhelmen.nl de motorrijder voorzien van een complete motoruitrusting.

Voor onderhoud en/of reparatie is ook uw motorfiets in uitstekende handen in onze 5 sterren gecertificeerde werkplaats. We zijn ook in het bezit van een vermogens-testbank voor het perfect afstellen van uw motorfiets.

Kortom, bij Wim ter Braake bent u aan het juiste adres voor alles wat te maken heeft met motoren. Wij zouden graag eens persoonlijk kennis willen maken en zien u dan ook graag bij Wim ter Braake Motoren te Nijeveen.
  • Zie je iets leuks?

    BEL of MAIL 

    0522-492255 

    Wim@terbraake.nl 

    Wij staan graag voor u klaar. 

Opties en Accessoires:
Bezorgen door heel NL mogelijk, Electrische ruitverstelling, Gear indicator, Klokje, Middenbok, Prijs is inclusief alle rijklaar kosten, Temperatuurmeter, Van dit model meer op voorraad, Volle kuip




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Wim ter Braake Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Ace-bars" betekent: De café-race-styling wordt vanaf het begin gekenmerkt door het streven naar een zo ver mogelijk vooroverhangende houding. In eerste instantie gebeurde dit door de Ace- bars, een kort stuur, waarvan de beide stuurhelften naar beneden waren gebogen en dat werd bevestigd in de krib op het kroonstuk van de voorvork, waar het oorspronkelijke (hogere) stuur had gezeten. De opvolgers van de Ace-bars werden de clip-ons. Het chauffeursrestaurant the Ace Café, dat in de jaren vijftig een van de belangrijkste ontmoetingsplaatsen was van de Engelse motorrijders, lag aan de North Circular Road bij Londen. Iedereen van de Ton-up-boys-scene, zoals de berijders van de café-racers ook wel werden genoemd, kwam in the Ace Café. Het café was ook het epicentrum van de motor-subcultuur van de Teddy-boys en de *Rockers.
© 2000 - 2024 Motoroccasion