Nieuwsbrief:

BMW  R 100 GS - 1993

Garantie: Ja
0 Km
Blauw
bmw - r-100-gs
bmw - r-100-gs
bmw - r-100-gs
bmw - r-100-gs
bmw - r-100-gs
bmw - r-100-gs
bmw - r-100-gs
bmw - r-100-gs
bmw - r-100-gs
bmw - r-100-gs
bmw - r-100-gs
bmw - r-100-gs
bmw - r-100-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze motor is met bloed, zweet, tranen, liefde, gevoel en enthousiasme in elkaar gebouwd.
Het is een schitterende motor, vandaar zonde om hem in de showroom te laten staan. 

Deze motor is helemaal opgebouwd met originele BMW onderdelen, uniek in zijn soort. De enigste ter wereld.

Deze motor is ook beschreven in diverse motorbladen.
1. Motorrad magazin nr. 70 (Duits motorblad)
2. Motoplus nr. 14. 

Voor meer foto's zie onze website.
http://www.mamola.nl/occasion/bmw-r-1070-s/

 
  • Interesse in een motor?? Kom langs in onze showroom of neem gerust contact met ons op per telefoon of e-mail: tel. 0573-402022 of info@mamola.nl

    Wij leveren al onze motoren af met 10 dagen gratis verzekering van Zelfverzekerd Motorrijden!.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mamola Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Jockey-shift" betekent: Bij sommige Amerikaanse choppers is gekozen voor handschakeling en voetkoppeling, die in deze kringen ook wel suicide clutch wordt genoemd. De achteroverleunen­ de positie die veel choppers kenmerkt, liet nog wel toe dat met de linkervoet het koppelingspedaal werd bediend. De schakelpook met standaard shifterguide was door de achter­ overhangende positie die de motor in herschapen toestand had gekregen voor de linkerhand onbereikbaar geworden. Daarom werd de schakelpook direct op de versnellingsbakhevel gelast, zodat min o f meer op de tast en minder fijnzinnig dan de Harley-fabriek had ontworpen werd geschakeld met deze Jockey-shift. Afgeleid van to jockey, met de ellebogen werken.
© 2000 - 2024 Motoroccasion