Nieuwsbrief:

BMW  R 100 - 1986

11 Km
Aluminium
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
bmw - r-100
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Prachtige Classic Racer met Nederlands kenteken. 1000cc Handgemaakt aluminium kontje aluminium tank, lerenzadel en tankband, Radiale remtangen en radiale rempomp, Wilbers schokbreker, en nog veel en veel meer te veel om op te noemen. Achterrem omgebouwd naar schijfrem,  Achterbrug uitgebouwd om montage van een breed achterwiel mogelijk te maken. Motorblok, versnellingsbak en cardan gereviseerd.
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: TRIUMPH in 1988 - John Bloor, een 53 jarige rijke Engelsman die zijn geld verdiend had met onroerend goed en geen enkel belang heeft in motorfietsen had op dat moment, is geïnteresseerd in de Meriden fabriek. Hij redt daarbij Triumph door de naam en productierechten te kopen. Deze waren anders in Indiase handen gevallen. Enfield India bood eerder al 55.000 pond. Bloor gaf Les Harris, van Racing Spares in Newton Abbott, Devon, de opdracht om in kleine hoeveelheden Bonneville's te produceren. Dit gebeurde nog tot 1988 maar door betrouwbaarheidsproblemen staakte men toen de werkzaamheden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion