Nieuwsbrief:

BMW  R 1100 RS - 1996

73448 Km
Nacht-schwarz
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
bmw - r-1100-rs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Wij bieden een R 1100 RS uit 1996 aan die in werkelijk prachtstaat verkeert. Met slecht 73.448 gereden kilometers kan hij nog heel wat mooie reizen aan.

Onze motorfiets beschikt over volgende opties & accessoires:
  • Smoke windscherm
  • Bagagerek
  • BMW zijkofferset
  • Cilinderkopbescherming
  • middenstandaard
  • uitlaat verchroomd
Een motor in 100% originele staat en nooit mee geknoeid!

Wij leveren al onze motorfietsen af met een controlebeurt zodat u gelijk zorgeloos kan rijden met uw nieuwe motor. Hiernaast geniet u ook van 3 maanden complete garantie. Contacteer ons gerust om geheel vrijblijvend een proefrit te maken of u kan altijd bij ons terecht van dinsdag t/m vrijdag tussen 9u-18u en zaterdag van 9u-16u.

  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen

Opties en Accessoires:
Bagagerek, Cylinderbeschermers, Kofferset, Originele uitlaat, Uitlaat verchroomd, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Springer" betekent: De springervoorvork werd decennia lang gebruikt op een aantal Amerikaanse motorfietsmerken, zoals Henderson, Ace, Excelsior en Cleveland, maar het meest en het langst op Harley-Davidson, waarop hij recentelijk opnieuw is toegepast. In alle gevallen is hier sprake van een zogenaamde geduwde parallel schommelarmvork. De vork ontleent zijn bijnaam springer aan de toepassing van uitwendige veren (springs). Op Harley-Davidson na hebben constructeurs van motorfietsen de telescopische vork na de Tweede Wereldoorlog unaniem verkozen boven de springer. Toch zijn zowel constructeurs als motorrijders het er na zoveel jaren nog niet over eens welk principe nou beter is: de schommelarm- of de telescoopvork.
© 2000 - 2025 Motoroccasion