Nieuwsbrief:

BMW  R 1150 GS - 2003

Garantie: Nee
81544 Km
Grijs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
bmw - r-1150-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
te koop een rijkelijk uitgeruste Allroad de bmw R1150GS...

* Bj 06-2003
* 81.544km
* 1150cc boxer   twinspark , voor de wat mooiere motorloop
* ABS, goed werkend
* 3 delige kwaliteits kofferset van Hepco-Becker de Xplorer , de zijkoffers zijn mooi rank, dus niet van die kisten
* Het scherm van  de R1150 GS Adventure
* Cilinder beschermers
* Robuuste aftermarket valbeugel
* Aftermarket einddemper met DB killer  net even leuker geluid ( fatsoenlijk ) 
* BMW alarm
* Buddyseat al een overtrokken met wat stroefer matriaal , in 2 standen instelbaar
* Witte knippers
* Motor bevindt zich in nette staat , geen roestellende of overmatige gebruikssporen, en  de mooie mat grey kleurstelling
* Techniek:
- 3 perfecte remschijven / blokken
- bij 78dkm klein onderhoud gehad
- NU:
- cardan en versnellingsbak olie verv
- nwe. bougie's
- nwe. multibelt
- nw. luchtfilter 
- hagelnwe. bandenset  , dus startklaar
* Compleet met: boekjes , fac. onderhoud laatste jaren , boordgereedsschap en reservesleutels
* Prijs 4299€ , inruil ook nog mogelijk
 
 
  • Ruud de Jong te Enkhuizen
    Telefonisch bereikbaar van 09.00-21.00 ( niet op zondag ) 06-53616391
    Altijd even vooraf bellen voordat u komt om teleurstellingen te voorkomen.
    www.dejongmotor.nl





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
De Jong In- en Verkoop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1994 - Van een aantal R 1100-modellen werden ook 850cc-versies uitgebracht, die uiterlijk gelijk waren aan de zwaardere modellen, maar de nog leverbare R 80 modellen moesten vervangen. Vooral de viercilinder-, 1000- en 1100cc-modellen met brandstofinjectie zouden moeiteloos meer dan 100 pk kunnen leveren, maar BMW beperkte aanvankelijk het motorvermogen om Europese wetgeving voor te blijven. In 1997 doorbrak men met het "Max 100 pk"-principe met de 130 pk sterke K 1200 RS. De K serie vormde ook een eerste aanzet tot een veel moderner ontwerp van BMW motorfietsen, hoewel daar eigenlijk al met de R 65 LS een voorzichtig stapje in was gemaakt. De Form Follows Function ontwerpfilosofie werd nog lang niet losgelaten, maar bij de K 100 modellen was de functionaliteit al niet meer bepalend voor het uiterlijk van de motorfietsen. Dit bleek bijvoorbeeld uit de "BMW nieren", die in elke BMW-autogrill herkenbaar waren, maar die nu ook de radiateurbekleding van de motorfietsen sierden. Ook de vierkant gevormde uitlaatdempers en de driehoekige dempers van de K 75-serie waren hier voorbeelden van.
© 2000 - 2025 Motoroccasion