Nieuwsbrief:

BMW  R 1150 R ABS - 2003

Garantie: Ja
59507 Km
GRIJS
bmw - r-1150-r-abs
bmw - r-1150-r-abs
bmw - r-1150-r-abs
bmw - r-1150-r-abs
bmw - r-1150-r-abs
bmw - r-1150-r-abs
bmw - r-1150-r-abs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Motor is in topstaat met abs, handvatverwarming en topkofferdrager.
Referentienummer: 5784

  • Welkom bij Doornekamp Motorsport in Hoevelaken !
    Met ruim 400 motorfietsen in onze collectie vindt u precies de motor die bij u past. Daarnaast beschikken wij over een moderne werkplaats met vakkundige monteurs, uitgebreide collectie verhuurmotoren, accessoires, Quick fit service en uitgebreide financieringsmoelijkheden. Onze volledige collectie motorfietsen kunt u terugvinden op onze website, www.doornekampmotorsport.nl

     Wij leveren de motorfiets af met:
    - 12 maanden garantie
    - Servicebeurt en aflevercontrole
    (Slijtage delen worden gecontroleerd en indien nodig vervangen!)
    - 2 Sleutels
    - Garantie en service boekje
    - Tenaamstelling / vrijwaring
    - Gratis 10 dagen allrisk verzekering
    - Gratis Check einde garantie
    - Vandaag kopen is vandaag rijden
    Wij rekenen daarvoor 249,- euro afleverkosten.
    Inbegrepen op Via Bovag.

    LET OP !!! WIJ GEVEN 500 EURO KORTING ZONDER INRUIL.

    OP ZOEK NAAR EEN LEUKE BAAN??? WIJ ZOEKEN NOG EEN VERKOPER. CHECK ONZE VACATURES.

    Als u interesse heeft om een motor te bekijken kan u het beste bellen voordat u wegrijd om teleurstelling te voorkomen. Wij houden namelijk geen motoren vast. Proefrijden is altijd mogelijk, zonder afspraak , met droog weer, vandaag kopen is vandaag rijden.
    Financieringen, wij werken samen met Motordreams en Numotorrijden.
    U kunt ons bereiken via:
    - Telefoon   : 0332534425
    - Whatsapp: 0619000666
    - Email: info@doornekampmotorsport.nl




     





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Doornekamp Motorsport
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1959 - In 1959 werd de laatste Benly als moderne verschijning met een 125 cc OHC viertakt tweecylinderblok op de markt gebracht. Het was goed voor 112 km/uur en kreeg de type aanduiding C92 mee. In juli van 1958 introduceerde men in Japan 's werelds meest succesvolle motorfiets ooit, de C100 Super Cub. Het ontwerpen van de Super Cub nam drie jaar in beslag en werd een goedkope en praktische motorfiets die iedereen wel ergens voor kon gebruiken. Deze multifunctionele machine had een 50cc viertakt OHV motorblok, een centrifugaalkoppeling en een drietraps transmissie. Het was een motor die zo gemakkelijk te berijden was dat iedere opstapper van de bromfiets maar ook iemand zonder ervaring er als vanzelf mee wegreed. Het innovatieve frame zonder middenstang deed het ook goed bij de dames en zette een nieuwe trend in het segment woon-werk verkeer. Het woord "scooterette" werd gebruikt om het type zonder middenstang aan te duiden en werd verkocht in een 50, 70 en 90 cc versie. In 1959 werd de eerste Honda motorfiets verkocht in Amerika en werd daardoor meteen 's werelds best verkochtte transportartikel (dertig miljoen tot op heden). Als bewijs van het superbe concept en design is het feit dat de hedendaagse C50, C70 en C90's alleen maar detailverbeteringen hebben ondergaan in het nu vijfentwintig-jarig gebruik van het ontwerp van deze motorblokken. In datzelfde jaar, 1959, introduceerde Honda de 250 cc C72 Dream in Amsterdam. Dit was de eerste Japanse motorfiets die officieel werd geëxposeerd in Europa. Het publiek verbaasde zich over het ongewone geperste stalen frame, de scharnierende achterbrug en de voorvering, het aluminium OHC motorblok, de startmotor en de knipperlichtinstallatie.
© 2000 - 2024 Motoroccasion