Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE ABS-ASC-ESA - 2015

Garantie: Nee
59765 Km
Donker groen
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
bmw - r-1200-gs-adventure-abs-asc-esa
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf

| Ophalen in Sneek of Utrecht | Inruil & levering mogelijk |

Te koop aangeboden door MotorJager: BMW R 1200 GS adventure uit 2015 met 59.765 km. 

Fabrieksaf voorzien van:
- ABS (Anti blokkeer systeem)
- ESA (elektrisch instelbare vering)
- ASR (Anti slip regeling)
- BMW Aluminium koffer set
- BMW valbeugels
- BMW cilinder beschermers
- BMW spots/verstralers
- Handvat verwarming
- Middenbok
- Handkappen

Voor de verkoop krijgt de motor een onderhoudsbeurt waarbij het volgende wordt gedaan:  
- Motorolie + filter vervangen
- Cardan olie vervangen 
- Remolie vervangen 
- Cardan rubber vervangen

Rijklaar meeneemprijs: €13.849,-
Tegen prijs mindering:
- Zonder koffers

Welkom bij MotorJager, de motorzaak die jaagt naar de perfecte motor voor jou!

  • Motoren voor elk budget
  • Aandacht voor detail
  • Aflevering aan huis
  • Advies op maat
  • Transparantie 

Kwaliteit is geen toeval!






Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
MotorJager
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Gangmaakmotorfiets" betekent: Motorfiets voor het gangmaken van wielrenners in baanwedstrijden. Een dergelijke motorfiets wordt ook stayer genoemd. Afhankelijk van de lengte van de baan worden lichtere dan wel zwaardere motorfietsen gebruikt. De zware gangmaakmotorfietsen zijn uiterst imposante motorfietsen met een 2000CC (Anzani) o f 2400CC (BAC ) v-twin motorblok en een enorm stuur. Door de zitpositie van de berijder/ gangmaker, rechtop en wijdbeens, wordt een dusdanig grote slipstream gecreëerd dat de wielrenner erachter snelheden van rond de honderd kilometer per uur kan bereiken. De bestuurder speelt een belangrijke rol in de wedstrijd. Niet alleen moet hij in nauwe samenwerking met de wielrenner een zo hoog mogelijke snelheid trachten te bereiken, maar hij kan ook door een (plotselinge) verandering in zijn zitpositie een langskomende concurrent een windklap toedienen, waardoor deze snelheid verliest. Door het vacuüm dat achter de gangmaker of stayermotorfiets ontstaat zijn wielrenner en gangmaker in staat met elkaar te praten. Baanwedstrijden voor wielrenners bestaan nog steeds, maar worden niet meer achter gangmaakmotorfietsen verreden. Als gangmaakmotorfietsen werden in het verleden ook dernies gebruikt.
© 2000 - 2024 Motoroccasion