Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE - 2017

Garantie: Ja
82500 Km
BLACKSTORM/SCHIEFER
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
bmw - r-1200-gs-adventure
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2013 - okt. 2018
Modelcode: K51
Typenummer: 0A02

Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 30 liter
Afmetingen (LxBxH): 226 x 98 x 152 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Opties en Accessoires:
Cruise control (0538), Diefstalalarmsysteem (0603), Schakelassistent Pro (0222), Touring pakket (0233), Triple Black Uitvoering (0200), Uitlaat verchroomd (0350), Voertuiginformatie Nederlands (0386), ABS Pro (05AC), Anti Blokkeer Systeem, Bandenspanningcontrole (RDC) (0530), Boordcomputer, Boordcomputer Pro (0221), Dagrijverlichting (0202), Dynamic ESA (Electronic Suspension Adjustment) (0191), Dynamic pakket (0235), Keyless Ride (0193), Kofferdragers aluminium (0680), LED-koplamp (0192), LED mistlichten voor (0562), Rijmodi Pro (0224), Special Edition II (0186), Verwarmbare handvatten (0519), Voorbereiding voor GPS apparatuur (0272), Windscherm, Witte LED knipperlichten (0590)




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Houtrust B.V.
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Atlas" betekent: Fabrieksbenaming voor een van de laatste zware Norton-twins, geproduceerd van 1965-1968. Het motorblok heeft in essentie al de vormen aangenomen van de laatste traditionele Norton, de Commando. Het motorblok van de Atlas huist voor de laatste keer in het sinds 1950 gehanteerde Featherbed-frame. Het is nog een rechtopstaande twin, terwijl bij de Commando het motorblok enkele graden naar voren in het frame is gekanteld. De Atlas was met zijn 65OCC- en 750cc-uitvoering een donderende krachtpatser. Een minpunt was echter dat bij hoge snelheden excessieve trillingen in het motorblok ontstonden, waardoor deze toenmalige superbike een onstuimig vibrerende motorfiets werd. De Norton Atlas is slechts en­kele jaren gemaakt. Onder fijnproevers binnen de café-race-scene genoot deze motorfiets de voorkeur boven een Triumph Bonneville of een BSA-twin. Een in originele staat verkerende Atlas heeft opvallend veel klassieke waarde gekregen. Wellicht omdat het de laatste op traditionele leest geschoeide Norton was, waarin alle stilistische elementen die de café-race-cultuur had voortgebracht in één fabrieksontwerp waren verenigd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion