Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE - 2018

Garantie: Ja
65000 Km
RACING-RED UNI
bmw - r-1200-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: nov. 2013 - okt. 2018
Koppel: 125 Nm
Afmetingen (LxBxH): 226 x 98 x 149 cm
Tankinhoud: 30 liter
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Aantal eigenaren: 2

Complete en nette BMW R 1200 GS Adventure.
Deze GSA hebben wij nieuw geleverd en onderhouden.
Hij is verlaagd af-fabriek.

Deze staat in de showroom van Apeldoorn, moet nog worden gepoetst.
Opties en Accessoires:
12Volt aansluiting, ABS Pro, Bandenspanningcontrole (RDC), BMW LED Verstralers, Comfortpakket, Connectiviteit TFT scherm, Cruise control, Dynamicpakket, Handprotectoren, Handvatverwarming, Hill Start Control, Keyless Ride, Kofferdragers Aluminium, Kofferset, Kruisspaakwielen, LED-koplamp (inclusief dagrijlicht), Quickshifter (schakelassistent), Rijmodi Pro, Touringpakket, Verlaagd af fabriek, Witte LED knipperlichten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Apeldoorn
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion