Nieuwsbrief:

BMW  R 1200 GS ADVENTURE - 2006

Garantie: Ja
84000 Km
GRIJS
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Deze motor wordt u aangeboden door Anbergen Motoren; een
BOVAG dealerbedrijf met altijd 300 scherp geprijsde
occasions op voorraad!

Speciale actie: Nu reserveren, later
ophalen en betalen!*

- 3000m2 motorplezier, meer dan 30 jaar ervaring
- Het hele jaar door nieuwe aanvoer van occasions
- Moderne werkplaats met vakbekwame monteurs en snelle
service
- Aflevering in overleg met afleverbeurt en 3 maanden BOVAG
garantie**
- Inruil en thuis bezorgen mogelijk*
- Financiering op maat is mogelijk*
- Wij leveren ook nieuwe motoren van alle merken*
- Ruime assortiment scherp geprijsde motorkleding en
helmen (o.a. Shoei, REV'IT, Alpinestars, Modeka,
Scorpion)

Persoonlijk advies krijgen over de aanschaf van een motor
en/of motorkleding? Kom langs in onze showroom. De koffie
staat klaar en we helpen je graag verder!

Bekijk ons volledige assortiment en concurrende prijzen op
www.anbergenmotoren.nl

Blijf op de hoogte, volg ons op:

Facebook: @anbergenmotorenslagharen
Instagram: @anbergenmotorenslagharen
Tiktok: @anbergen.motoren

* Informeer naar de mogelijkheden en voorwaarden.

** Voor de afleveringsbeurt en bijkomende kosten vragen wij
250 euro.

*** Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg
samengesteld. Er kunnen echter geen rechten aan worden
ontleend. Zet- en drukfouten zijn voorbehouden. Controleer
voor aankoop van een motorfiets daarom goed de zaken (o.a.
accessoires, opties) die voor uw beslissing belangrijk
zijn!




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Anbergen Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Lowboy" betekent: Naam voor het frame dat bij de Norton Dominator racer werd toegepast in 1962. Een lage versie van het originele Featherbedframe. Het woog minder en had een kortere wiel­basis. Het Engelse merk Norton ontwikkelde in de herfst van 1949 een frame, dat in april 1950 werd geïntroduceerd. Het Featherbedframe, zo genoemd om de goede afvering, gaf de Nortons die ermee werden uitgerust een uitsteken­de wegligging en uitnemende stuureigenschappen. In hetzelf­de jaar dat de frames werden toegepast behaalde Norton suc­cessen in de Junior- en Senior TT wegraces. Volgens de overle­vering werd de naam Featherbed (= veren bed) bedacht door Harold Daniell, een motorcoureur die na zijn overwinning in de Junior TT opmerkte dat zijn racemachine zo comfortabel stuurde, dat hij erop in slaap had kunnen vallen. Tot de komst van het Featherbedframe hadden motorfietsfabrikanten altijd gezworen bij frames die werden geconstrueerd met behulp van gietstukken en waarin de pijpen met koper aan elkaar werden gesoldeerd. De lastechnieken van 1950 lieten echter toe dat buizen direct aan elkaar werden gelast met siF-brons, dat een relatief lage verhittingstemperatuur nodig had. Het raceframe vond zijn vertaling in een seriegeproduceerde motorfiets voor het grote publiek met de introductie in 1952 van de Norton Dominator, een 500CC staande *twin. Pas in 1967 zou met de komst van de Norton Commando het Featherbedframe wor­den verlaten, al bleef het daarna nog lange tijd de lieveling van de bouwers en berijders van café-racers, voor wie het tot 1970 in produktie werd gehouden. Het Featherbedframe is gastheer geweest voor een grote ariëteit merken motorblokken. Ener­zijds omdat het zoveel ruimte bood, dat elk type motorblok erin paste, anderzijds vanwege de al geroemde legendarische stuureigenschappen die het decennia lang tot de maatstaf voor een goed frame verhieven. Tot op heden gaan nog stemmen op die beweren dat het Featherbedframe onovertroffen is.
© 2000 - 2025 Motoroccasion