Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 GS ADVENTURE - 2019

Bouwjaar:
2019
Kleur:
LIGHTWHITE UNI / RACINGBLUE METALLIC / RACINGRED
Vermogen:
100 kW
Teller:
18.097 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
bmw - r-1250-gs-adventure
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: nov. 2018 - dec. 2024
Koppel: 143 Nm
Afmetingen (LxBxH): 227 x 98 x 152 cm
Tankinhoud: 30 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Aantal eigenaren: 1
Fabrikant: Simako-BDM Apeldoorn Stadhoudersmolenweg 99 7317BP APELDOORN, NL 0553668591 http://simako-bdm.nl info@simako-bdm.nl

Deze motor staat in de showroom van Apeldoorn.
Opties en Accessoires:
12Volt aansluiting, ABS, Bandenspanningcontrole (RDC), BMW LED Verstralers, Comfortpakket, Connectiviteit TFT scherm, Cruise control, Diefstalalarmsysteem, Dynamicpakket, Dynamic Traction Control (DTC), Electronic Suspension Adjustment (ESA), Emergency Call, Hill Start Control, Keyless Ride, Kofferdragers Aluminium, LED-koplamp (inclusief dagrijlicht), LED Achterlicht, Navigatievoorbereiding BMW, Passagierspakket incl. Voetsteunen, Quickshifter (schakelassistent), Rijmodi Pro, Touringpakket, Verwarmbare handvatten, Witte LED knipperlichten




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Simako-BDM Apeldoorn
Stadhoudermolenweg 99
Apeldoorn
Plan de route
055-3668591
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: HONDA in 1949 - Rond 1949 kwam Honda met het "D-type". Meneer Honda was betrokken bij elke stap in de ontwikkeling van de tweetakt in zowel het ontwerpen als het produceren van de D-type Dream. Dit was Honda's eerste echte motorfiets. Dit proces was wel iets anders voor het bedrijf dan simpel gezegd het monteren van motorblokjes in standaard fietsframes. Honda noemde de machine 'Dream' omdat hij er van het begin af aan al van droomde een eigen motorfiets te bouwen. Soichiro Honda was een ingenieur en altijd op zoek naar mogelijkheden om betere en beschaafdere machines te ontwerpen. Een stap verder kwam de 146cc, OHV, viertakt E-type Dream. Een voor die tijd krachtige machine met maar liefst vijf en een half pk met een top van tachtig kilometer per uur. Het had een stalen frame en zowel een achter- als een voorvering. Medio oktober 1951 was de produktie opgelopen naar honderddertig stuks per dag(!).
© 2000 - 2025 Motoroccasion