Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 RT - 2024

Garantie: Ja
1 Km
TRIPLE BLACK
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2024

Betreft een demo motor BMW R 1250 RT Triple Black
motor beschikt over de volgende fabrieksopties:

0134 Adaptieve koplampen
018B Motorsleepmomentregeling
0191 Dynamic ESA
0193 Keyless Ride
019F Designoptie achterste uitlaatdemper
0202 Dagrijlicht
0219 Deluxe Headlight
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0230 Comfort-pakket
0235 Dynamiek-pakket
0340 Uitlaatspruitstuk verchroomd
0386 Handleiding nederlands
0417 Centrale vergrendeling
0458 Style Triple Black
0518 Stoelverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
05AC ABS Pro
05DF ACC
0603 diefstalbeveiligingssysteem
06AC Intelligente noodoproep
06AE Teleservices
06NS Comforttelefonie met uitg. smartphone
0764 Stopcontact
07A6 3 Year Warranty


De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Premium Selection van BMW is tegen meerprijs. De motor krijgt dan een volledige 360 graden check.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: info@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
06ac emergency call, 0134 adaptieve bochtenverlichting, 0202 dagrijverlichting, 0219 koplamp pro, 0230 comfortpakket, 0235 dynamicpakket, 0530 rdc tyre pressure control




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1951 - Tonti`s eerste ontwerp voor Aermacchi, geproduceerd in 1950, was behoorlijk ongebruikelijk. Het was een lichtgewicht open frame met een 125 cc twee-takt motor welke bij de achtervering was opgehangen. De bagagebox met de vorm van een brandstoftank was gemonteerd vanaf het balhoofd tot onder het zadel om de berijder grip met de knieën te geven. Deze was wel los te koppelen. Deze machine werd redelijk populair en een sportversie, waarbij het frame wel gesloten was en de toolbox door een brandstoftank werd vervangen, reed mee in diverse competities waaronder de International Six Days of 1951 en 1952.
© 2000 - 2025 Motoroccasion