Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 RT - 2022

Garantie: Ja
25000 Km
TRIPLE BLACK
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Modeljaar: 2022

Van eerste eigenaar, door ons onderhouden R 1250 RT.

Voorzien van klein topkoffer en onderstaande fabriekopties.

Speciale uitvoeringen af fabriek:
0134 Adaptieve koplampen
018B Motorsleepmomentregeling
0191 Dynamic ESA
0193 Keyless Ride
019F Designoptie achterste uitlaatdemper
0202 Dagrijlicht
0219 Deluxe Headlight
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0230 Comfort-pakket
0235 Dynamiek-pakket
0340 Uitlaatspruitstuk verchroomd
0386 Handleiding nederlands
0417 Centrale vergrendeling
0458 Style Triple Black
0518 Stoelverwarming
0530 Bandenspanningscontrole
0562 Extra koplamp
05AC ABS Pro
05DF ACC
0603 diefstalbeveiligingssysteem
06AC Intelligente noodoproep
06AE Teleservices
06NS Comforttelefonie met uitg. smartphone
0764 Stopcontact
08CA EU-uitvoering

De getoonde verkoopprijzen zijn inclusief tenaamstellen en een technische controle van de motor. Een onderhoudsbeurt is tegen meerprijs in overleg mogelijk.

Motor Venray is officieel dealer van BMW Motorrad en Kawasaki. Openingstijden: Dinsdag 09:00-18:00 uur Woensdag 09:00-18:00 uur Donderdag 09:00-18:00 uur Vrijdag 09:00-18:00 uur Zaterdag 09:00-16:00 uur. Tel: 0478 - 588588 E-mail: verkoop@motorvenray.nl
Website: www.motorvenray.nl
Opties en Accessoires:
06ac emergency call, 06ae teleservices, 0134 adaptieve bochtenverlichting, 0202 dagrijverlichting, 0230 comfortpakket, 0235 dynamicpakket, 0458 stylevariant triple black, 0530 rdc tyre pressure control, 0562 buisvormig stuur




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motor Venray
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italiƫ tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2025 Motoroccasion