Nieuwsbrief:

BMW  R 1250 RT - 2019

Prijs:
€ 16.450,- € 17.950,-
Bouwjaar:
2019
Kleur:
Blauw
Vermogen:
Teller:
46.562 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
MotorGarantie ja
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
bmw - r-1250-rt
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Najaarsactie! Nu tot €2000,- voordeel!
Nu te koop van €17950,- voor €16450,-

BMW R1250RT 2019 – Jouw partner voor elke kilometer

Ben jij klaar om comfortabel, krachtig en in stijl de weg op te gaan? Dan is deze BMW R1250RT in klassiek blauw precies wat jij zoekt. Deze motorfiets is de perfecte combinatie van sportiviteit, luxe en toergemak – en is volledig uitgerust met alle fabrieksopties en pakketten. Met 46.562 km is hij mooi ingereden en klaar voor nog vele jaren rijplezier.

Stap op, voel de power van de ShiftCam-boxermotor en ervaar waarom zoveel rijders zweren bij de R1250RT.


Technische Gegevens:
  • Model: BMW R1250RT

  • Bouwjaar: 2019

  • Kilometerstand: 46.562 km

  • Kleur: Blauw

  • Motor: 1.254 cc lucht-/vloeistofgekoelde boxermotor met ShiftCam

  • Vermogen: 136 pk (100 kW)

  • Versnellingen: 6

  • Aandrijving: Cardan

  • Gewicht rijklaar: ca. 279 kg

  • Tankinhoud: 25 liter

  • Topvermogen bij 7.750 tpm – koppel van 143 Nm


Fabrieksopties en uitrusting:
  • Dynamisch ESA (elektronisch instelbare vering),

  • ABS Pro,

  • DTC (Dynamische Tractiecontrole),

  • Rijmodi Pro (incl. Dynamic),

  • Schakelassistent Pro (up- en downshift zonder koppeling),

  • Adaptieve bochtverlichting,

  • LED-verlichting rondom,

  • Hill Start Control (hellinghulp),

  • Keyless Ride,

  • Cruise Control,

  • TFT-display met navigatievoorbereiding,

  • Handvatverwarming,

  • Zadelverwarming voor rijder en passagier,

  • Centrale vergrendeling koffersysteem,

  • Cilinderbeschermers,

  • Bandenspanningscontrole (RDC),

  • Middenbok,

  • Audiosysteem met Bluetooth,

  • Elektrisch verstelbaar windscherm,


Waarom jij deze R1250RT wilt hebben:
  • ✔ Volledig uitgerust met alle fabrieksopties

  • ✔ Comfortabel en krachtig – perfect voor toerritten én woon-werk

  • ✔ BMW ShiftCam-technologie: soepel én sterk

  • ✔ Luxe uitrusting voor lange ritten in elk seizoen

  • ✔ Een motor met karakter en betrouwbaarheid

 Interesse? Wacht niet te lang!

BMW’s in deze staat en uitvoering zijn zeldzaam. Neem snel contact op voor meer informatie of een proefrit. Deze R1250RT staat klaar voor jouw volgende avontuur!


  • Op berichten via marktplaats chat zoals wat is de uiterste prijs, waar kan de motor voor weg of biedingen word niet op gereageerd.

    Strada motoren is de specialist in jong gebruikte BMW motorfietsen.
    Bij ons betaald u geen kosten rijklaar maken.

    Wij besteden veel aandacht en tijd aan onze advertenties. Ondanks dat is een fout maken menselijk. Er kunnen aan onze advertenties geen rechten worden ontleend. Mocht u een fout in onze advertentie zien, wijs ons dan gerust hier op.
  • Strada motoren is de specialist in jong gebruikte BMW motoren. Wij hebben altijd een ruim aanbod op voorraad. Of u nu op zoek bent naar een tour, all road of cruiser, u bent bij ons aan het juiste adres!
    Breng een bezoek aan onze showroom en laat u adviseren door een van onze medewerkers. Wij denken altijd mee met de wensen van de klant en laten u graag de verschillen zien in het ruime aanbod.

    Ook voor andere merken motorfiets bent u bij ons aan het juiste adres.
    Wij ruilen vrijwel alle merken en type motorfiets in!

    Plan een afspraak of proefrit op onze website of kom lekker binnen gelopen, de koffie staat altijd klaar!

    Ook voor onderhoud van BMW bent u bij ons aan het juiste adres. Wij zijn voorzien van het nieuwste gereedschap en uitlees apparatuur.
  • Omdat wij meerdere vestigingen hebben is het bij interesse aan te raden vooraf te bellen of mailen.
     
  • Wij kunnen ook motoren inruilen. Op onze website kunt u een inruilformulier vinden of ons de gegevens van uw in te ruilen motor sturen via mail of whatsapp





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Strada Motoren
Kardinaal van Rossumstraat 44-A
Dongen
Plan de route
0162782532
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2025 Motoroccasion