Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS - 2024

Garantie: Ja
3864 Km
GROEN
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Modelreeks: nov. 2023 - 2024
Koppel: 149 Nm
Afmetingen (LxBxH): 221 x 100 x 138 cm
Tankinhoud: 19 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Aantal eigenaren: 2
Fabrieksgarantie tot: 09-03-2029
Opties en Accessoires:
Achteropkomend verkeer waarschuwing, Adaptief demping systeem, Alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningscontrolesysteem, bots waarschuwing systeem, centrale vergrendeling, Comfort-pakket, Connected services, Cruise control, Cruise control adaptief, Dodehoek detector, Dynamic-pakket, Elektrisch windscherm, Elektronisch Stabiliteits Programma, Handvatverwarming, Hill hold functie, Innovation Pack, Keyless start, Kleur wit, Koplampen adaptief, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, LED mistlampen, Matrix led koplampen, Middenstandaard, option 719 parts, premium metaalkleur, Rijassistentiepakket, Schakelassistent Pro, smartphone integratie, Spaakwielen, Verwarmde buddyseat, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Mofra B.V.
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1983 - Hans Muth had in 1979 samen met Jan Fellstrom en Hans-Georg Kasten zijn eigen ontwerpstudio "Target Design" opgericht. Target Design tekende de R 65 LS, die veel leek op de Suzuki Katana modellen. Pas in 1983 week men af van de tweecilinderboxermotor, toen de drie- en viercilinder K-modellen werden geïntroduceerd met de BMW K 100-serie en de K 75-serie. Bij deze modellen lag de krukas net als bij de boxermotoren in de lengterichting. Dankzij dubbele bovenliggende nokkenassen, brandstofinjectie en geheel nieuwe frames konden deze modellen veel beter concurreren met andere merken en bovendien aan de strenger wordende milieu eisen voldoen. BMW was voornemens boxermotoren uitsluitend nog in de GS modellen te leveren. De K 100- en K 75-serie konden immers zowel sportief als toeristisch ingestelde klanten bedienen, zowel in de middenklasse als in de zware klasse. Maar vrijwel meteen na de introductie van de K modellen kwamen er klachten van klanten, en later dus ook van dealers en zelfs importeurs. Men wilde de zware boxermodellen terug. Nadat de /7-serie uit productie was gegaan, werden zelfs de nog leverbare R 80 modellen van grotere zuigers en cilinders voorzien, zodat met toch nog 1000cc-BMW's kon kopen.
© 2000 - 2024 Motoroccasion