Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS - 2024

Garantie: Nee
2397 Km
LIGHT WIHTE UNI
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modeljaar: 1983

Technische informatie
Koppel: 149 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 19 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxB): 221 x 100 cm

Interieur
Bekleding: Stof

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Van Harten Automotive Motoren:
- Fabrieksgarantie of 12 maanden premium garantie
- Technische controle
- Professionele detailbehandeling
- RDW leges

Overige informatie
Motor: 4-takt

Elke auto of motor bij Van Harten Automotive is technisch gecontroleerd en staat inclusief garantie voor u klaar! Financiering en inruil mogelijk! 

Origineel Nederlands geleverde BMW R 1300 GS met alle pakketten. Nieuw heeft deze machine een schamele €33.000,00 gekost, en wordt ze nu aangeboden voor € 28.450,00! Gesmede enduro velgen, Adaptieve hoogteregeling, Innovation pakket en zo kunnen we nog wel even door. De afgebeelde navigator zit op de motor ter illustratie, en is tegen meerprijs leverbaar. 

014A Gesmede Endurovelgen
019I Dubbele uitlaatdemper
020B DSA
020D Adaptieve hoogteregeling
0219 Deluxe Headlight
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0230 Comfort-pakket
0233 Touring-pakket
0235 Dynamiek-pakket
023B Innovatiespakket
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
02NA Sportrem
0340 Uitlaatspruitstuk verchroomd
0386 Handleiding nederlands
0413 Duozadel-pakket
0417 Centrale vergrendeling
0518 Stoelverwarming
0559 Kuipruit elektrisch verstelbaar
0562 Extra koplamp
058A Uitbreiding handbeschermers
05AS Riding Assistant
0603 diefstalbeveiligingssysteem
0636 Middenbok
0681 Kofferhouder links/rechts
06AC Intelligente noodoproep
06AE Teleservices
077C Comfort-chauffeursstoel
08CA EU-uitvoering
07A6 3 Year Warranty
BOS beugels

Bij Van Harten Automotive staat u als klant op de eerste plaats! Wij houden altijd onze 3 kernwoorden in gedachten: Openheid, Eerlijkheid en Betrouwbaarheid! Wij bieden u de mogelijkheid om een proefrit op locatie te maken, of digitaal een auto of motor te bezichtigen. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden? Vraag het ons gerust of kijk eens op onze site bij diensten. Kijk voor de volledige fotoreportage op www.vanhartenautomotive.nl. Graag tot ziens!
Opties en Accessoires:
Comfort-pakket, Dynamic-pakket, Innovation pack, Koplamp Pro, niveauregeling, Rijassistentiepakket, Touring Pakket, verwarmde buddyseat, achteropkomend verkeer waarschuwing, adaptief demping systeem, alarmsysteem, Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, bandenspanningscontrolesysteem, bots waarschuwing systeem, centrale deurvergrendeling, connected services, cruise control adaptief, dodehoek detectie, elektrisch windscherm, Elektronisch Stabiliteits Programma, handvatverwarming, hill hold functie, Instructieboekjes aanwezig, keyless start, kleur wit, koplampen adaptief, LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED mistlampen, matrix LED koplampen, middenstandaard, Volledige dealeronderhoudshistorie beschikbaar, windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
van Harten Automotive
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Café-racer" betekent: De café-racer duikt voor het eerst op in de voorsteden van Londen rond 1955. Groepen jongeren met zware of middelzware Engelse motorfietsen schoolden in de avonden en weekenden samen bij bepaalde cafés en wegrestaurants. Zo ontstond, wellicht uit verveling en een hang naar spanning en sensatie, een gecultiveerde snelheidsmanie op motorfietsen, met een sterk element van competitie. Op de openbare weg werden snelheidsduels aangegaan, waarbij onaanvaardbare risico’s werden genomen en jonge motorrijders de reputatie van doodrijders kregen. Ze ontwikkelden een motorfiets waarmee uitsluitend zo hard mogelijk gereden moest kunnen worden. Het accent lag op tank, stuur en vooral uitlaten, die een vervaarlijk lawaai produceerden. De café-racer werd door zijij berijder als eenpersoonsmotorfiets gestileerd. Er werden wedstrijden gehouden, waarbij vertrekkende vanuit het café waar de on-up-boys bijeen kwamen met de motorfiets een traject moest worden afgelegd binnen de tijdsduur van een singletje uit de jukebox. Wanneer de waaghals niet terug was van een dergelijke record run voordat het nummer was afgelopen, kon hij heel wat meer verloren hebben dan een weddenschap. Nu figureert de term café-racer uitsluitend nog als variant op een thema bij het vormgeven van een motorfiets. Op het hoogtepunt van de café-racer-cult waren er in Engeland ontwerpers die allerhande accessoires zoals tanks, uitlaten, sturen en opvoerkits op de markt brachten. De bekendste was Paul Dunstall, wiens reputatie van briljante customizer van Nortons en Triumphs ver uitsteeg boven anderen die actief waren op deze aftermarket. Volgens Engelse bronnen werd hij wel de ‘Godfather van de café-racer’ genoemd, aan wie de algemene acceptatie van deze stijl wordt toegeschreven. Hij wist de motorscene van de jaren zestig zozeer te beďnvloeden, dat de Engelse motorpers zelfs de term to dunstallize ging hanteren om aan te geven dat een motorfiets naar zijn inzichten was omgebouwd. Min of meer gedicteerd door een spontane vraag van liefhebbers, die met name zijn zelf ontworpen *swept back-uitlaten felbegeerden, ontstond een produktielijn van allerhande race-accessoires. Zijn beste produkt werd een uitlaatsysteem onder de naam Decibel Silencers, waarvan er aanvankelijk dertigduizend per jaar werden verkocht. In 1967 leidde hij een eigen onderneming die nieuwe, aangepaste Dunstall Nortons verkocht. Later zouden er zelfs Dunstall Hondas en Dunstall Suzuki s komen. Begin jaren tachtig verkocht hij zijn onderneming na te hebben moeten inkrimpen als gevolg van het inzinken van de markt voor motorfietsen. Op het hoogtepunt van zijn imperium had hij zelfs een filiaal in de Verenigde Staten. Andere vormgevers naast Dunstall waren Ian Kennedy, die speciale versies van Vincents uitbracht, Paul Mitchell, die de schepper was van de Norvin, en Dave Degens, een eminent constructeur van zogenaamde *Tritons, motorfietsen met een Triumph motorblok in een Norton Featherbedframe. Degens zou later een nog grotere naam verwerven als ontwerper en constructeur van de *Dresda, een handgebouwde motorfiets, waarin in principe elke krachtbron kon worden opgenomen. De grootste concurrent van Paul Dunstall op de markt van café-race-onderdelen was John Tickle, een vormgever en grootschalige producent van accessoires. (Zie Mike Clay, Café RacersRockers, Rock N ’Roll and the Coffee-Bar Cuit, Osprey Publishing Ltd London 1988.).
© 2000 - 2024 Motoroccasion