Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS - 2025

Bouwjaar:
2025
Kleur:
RACING BLUE METALLIC (BLAUW METALLIC)
Vermogen:
107 kW
Teller:
10 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-1300-gs
bmw - r-1300-gs
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Nieuw: Ja
Modelreeks: nov. 2023 - 2025
Modelcode: KA1
Typenummer: 0M21

Technische informatie
Koppel: 149 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 19 liter
Topsnelheid: 200 km/u

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Productveiligheid
Fabrikant: Dusseldorp Motorrad Alkmaar Koraalstraat 3A 1812RK ALKMAAR, NL 0725617844 http://www.dusseldorpmotorrad.nl alkmaar@dusseldorpmotorrad.nl

Overige informatie
Onderhoudsboekjes: Digitaal

= Bedrijfsinformatie =

Bij Dusseldorp beleeft u rijplezier in al zijn vormen. Of het nu gaat om een BMW, MINI of BMW Motorrad – wij bieden één van de grootste selecties van Nederland. Van de iconische MINI Cooper met zijn onmiskenbare go-kart feeling, tot de sportieve BMW M-modellen en avontuurlijke GS-motoren: bij ons vindt u precies wat bij uw rijstijl past. Als oudste BMW-dealer van Nederland én nog altijd een familiebedrijf sinds 1909, staan wij bekend om onze persoonlijke service en vakmanschap. Maak een vrijblijvende proefrit, ontdek ons ruime aanbod online of vraag direct een passend (inruil)voorstel aan. Met 13 Dusseldorp-vestigingen in Alkmaar, Apeldoorn, Barendrecht, Brielle, Deventer, Den Haag, Hoorn, Oostzaan, Rotterdam, Schiedam, Wateringen en Zwolle is er altijd een team in de buurt dat u persoonlijk welkom heet.
Opties en Accessoires:
Anti diefstal alarm (0603), Comfort buddyseat hoog (077E), Dynamic pakket (0235), Gesmede enduro velgen (014A), Anti Blokkeer Systeem, Anti doorSlip Regeling, Bandenspanningscontrolesysteem, Centrale vergrendeling (0417), Connected services, Cruise control, Dynamic Suspension Adjustement (DSA) (020B), Electrisch verstelbaar windscherm (0559), Elektronisch Stabiliteits Programma, Fabrieksgarantie, Handkappen uitbreiding (058A), Handvatverwarming, Hill hold functie, Innovations package (023B), Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), Keyless start, Kleur wit, Kofferdragers links & rechts (0681), Koplampen adaptief, Koplamp Pro (0219), LED-verstraler (0562), LED achterlichten, LED dagrijverlichting, LED koplampen, Matrix led koplampen, Middenstandaard (0636), Navigatie voorbereiding (0272), Passagiers kit (0413), Rij Assistant (05AS), Rijmodi Pro (0224), Rijwielgedeelte Sport (0547), Schakelassistent Pro (0222), smartphone integratie, Sports Brake (02NA), Stijlvariant GS Trophy GS (0457), Teleservices (06AE), Topkofferdrager (0690), Touring pakket (0233), Verchroomde uitlaatbochten (0340), Verwarmbare buddyseat (0518), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Waarschuwing voor botsen achterop (05AR), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Dusseldorp Motorrad Alkmaar
Koraalstraat 3
Alkmaar
Plan de route
072-5617844
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1969 - Alle modellen die in 1969 op de markt kwamen droegen de typeaanduiding /5. Bovendien zou vanaf dit moment de cilinderinhoud af te leiden zijn van de typenaam. Zo kwam er de 500 cc-R 50/5, de 600cc-R 60/5 en de 750cc-R 75/5. Ontwerptechnisch was de serie een sprong vooruit. De motorfietsen waren dan ook helemaal nieuw ontwikkeld. Er was volop gebruikgemaakt van chroom en kleur, de frames hadden duidelijke kenmerken van het Norton Featherbed frame, met een aangebout achterframe, maar voortaan zonder de kogels voor de zijspanbevestiging. De uitlaten waren licht omhoog gebogen en droegen zo bij aan het moderne uiterlijk. De zweefzadels waren voorgoed afgezworen. De krukas draaide voortaan in glijlagers, evenals de drijfstangen. Een heel belangrijke wijziging was de verplaatsing van de nokkenas. Doordat die nu onder de krukas lag, konden de stoterstangen naar de onderkant van de cilinders verhuizen. Die cilinders kwamen daardoor hoger te zitten, waardoor er meer grondspeling ontstond en de hellingshoek in bochten groter werd. Bovendien kwam het zwaartepunt van de motor lager te liggen. De 6 Volt elektrische installatie was vervangen door 12 V. Alle modellen hadden een startmotor, hoewel ook nog een kickstarter was gemonteerd. Dankzij de verbeterde stuureigenschappen kon met name het topmodel R 75/5 meekomen met sterkere concurrenten zoals bijvoorbeeld de Honda CB 750 Four. Die leverde weliswaar 67 pk (de R 75/5 “slechts” 50), maar was ook 40 kg zwaarder dan de R 75/5. Bovendien waren de machines zo mogelijk nog degelijker en betrouwbaarder dan hun voorgangers. Dit was uiteraard bij de presentatie in 1969 nog niet bekend, maar is inmiddels duidelijk gebleken. Ook uiterlijk zag het motorblok er moderner uit. Met name de luchtfilterkast die helemaal geïntegreerd was in het motorblok, in tegenstelling tot de eerder toegepaste losse luchtfilterhuizen op de versnellingsbak. Er werden vóór duplextrommelremmen en achter simplexremmen toegepast.
© 2000 - 2025 Motoroccasion