Nieuwsbrief:

BMW  R 1300 GS TROPHY - 2024

Garantie: Ja
4681 Km
RACINGBLUE
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
bmw - r-1300-gs-trophy
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: nov. 2023 - 2025

Technische informatie
Koppel: 149 Nm
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 19 liter
Topsnelheid: 200 km/u
Afmetingen (LxBxH): 221 x 100 x 141 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2

Garantie
Fabrieksgarantie tot: 05-02-2029

Deze mooie R 1300 GS staat bij ons in showroom Elst
Met nieuwe zijkoffers van BMW

Fabrieksgarantie tot 06.02.2029
Opties en Accessoires:
Zijkofferset, 12 Volt contactdoos, Aandrijflijn zwart, ABS Pro, Anti diefstal alarm, Bandenspanningcontrole (RDC), Centrale vergrendeling, Comfort pakket, Diefstalalarmsysteem, Duobuddyseat & voetsteunen voor passagier, Dynamic pakket, Dynamic Suspension Adjustement (DSA), Dynamic Traction Control (DTC), Electrisch verstelbaar windscherm, Hill Start Control, Hoge buddyseat, Intelligent Emergency Call (eCall), Keyless Ride, Kofferdragers links & rechts, Kruisspaakwielen, LED-koplamp (inclusief dagrijlicht), LED-verstraler, LED Achterlicht, Middenbok, MSR Motorsleepmomentregeling, Navigatievoorbereiding af fabriek, Rijmodi Pro, Schakelassistent Pro, Stijlvariant GS Trophy, TFT Connectivity Display, Touring pakket, Uitlaat verchroomd, USB aansluiting, Verchroomde uitlaatbochten, Verwarmbare buddyseat, Verwarmbare handvaten, Voertuig informatie Nederlands, Zwart motorblok




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Simako-BDM Elst
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: INDIAN MOTORCYCLE in 1900 - Fietsen werden in het begin van de 20e eeuw op velodromes gebruikt, grote ronde stadions, waarbij de voorrijder een machine bezat met kleine benzinemotoren. Deze werden voornamelijk uit Europa gehaald maar gingen nogal eens stuk. Een jonge ontwerper genaamd Oscar Hedstrom wilde van die afhankelijkheid af en bouwde een geheel eigen volgmotor. Op enig moment ontmoette hij een racer met de naam George Hendee die een eigen fietsfabriek bezat in Springfield, Massachussets. De twee bundelden hun krachten en creëerden een gemotoriseerde fiets met een motorblok dat in eigen beheer was ontworpen door Hedstrom. Zo werd de Hendee Manufacturing Company de producent van Indian Motorcycle. Er werd gekozen voor de naam Indian om direkt te laten zien dat het om een Amerikaans produkt ging. George Hendee werd bekend als de Big Chief (B.C.) en Oscar Hedstrom als de Medicine Man. De fabriek werd omgedoopt in de Wigwam en het dealernetwerk werd de stam (The Tribe) genoemd. De naam Hendee Manufacturing Company werd in 1923 veranderd in Indian Motocycle Company om de herkenbaarheid en eenheid te vergroten. De eerste V-twins met de naam Indian werden geproduceerd in 1907. Hedstrom verliet het bedrijf na een fikse ruzie in 1913 om nooit meer in de motorfietsbranche terug te keren. In 1916 werd in een ander conflict Hendee het Indian-pand uitgewerkt door het heersende managementteam.
© 2000 - 2025 Motoroccasion