Nieuwsbrief:

BMW  R 18 - 2021

557 Km
Black Storm
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
BMW R18 First Edition

De R18 van BMW wat een waanzinnig mooie Cruiser. Design in zijn puurste vorm.
En natuurlijk gebouwd met BMW kwaliteit, deze R18 is origineel Nederlands en de First Edition versie.
Gehuld in de kleur Black Storm, geleverd door BMW Dealer Ekris.

Niet van nieuw te onderscheiden met slechts 557 km!

Complete map met boekjes en zelfs de fabrieks papieren er nog bij.. Sleutels en codes aanwezig.
Nieut van nieuw te onderscheiden, keurig met originele uitlaat en voorzien van:
0R1- Einsatz LKD + Tempomat K34
134- Adaptive Cornering Lights
17C- Afsluitbare tankdop
202- Dagrijlicht
204- Hill start control
219- Koplamp pro
35A- Designpakket Chrome
35B- Striping
413- Soziuspakket
47B- Edition
519- Sa Handvatverwarming
538- Cruise Controle
5AA- Achteruitversnelling
603- SA Diefstalbeveiliging

 

 
  • INRUIL IS MOGELIJK
    Stuur graag duidelijke foto's met wat informatie van het moois wat je hebt. Zodat wij je een prijsindicatie kunnen geven.
    info@axelsbikeshop.nl

  • Wij zijn geopend van Dinsdag t/m Zaterdag.
    Dinsdag t/m Vrijdag van 09.00 tot 18.00 uur.
    Zaterdag van 09.00 tot 17.00 uur.

    Het kan dus zijn als u reageert op Zondag of Maandag dat wij pas reageren op Dinsdag. Bedankt voor u begrip.

Opties en Accessoires:
ABS, Achteruirijmodus, Adaptieve bochtverlichting, Boekjes en historie aanwezig, Cruise controle, Hill- start assist., Keyless Ride, LED Dagrijverlichting, BMW R18 First Edition

Edition Pack dus zeer uitgebreid uitgevoerd 

 




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
Axels Bike Shop
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1965 - De verhoogde productie door Harley-Davidson zorgde ervoor dat de productielijnen in Italië tussen de motorfietsen en de vliegtuigen gescheiden diende te worden. De vliegtuigfabriek in Varese werd stand-alone voor het vliegtuigsegment terwijl de oudere werkunits aan de rand van het meer werden gemoderniseerd en verbouwd om aan de grotere vraag naar motorfietsen te kunnen voldoen. Aan het einde van 1962 werd het Alfredo Bianchi duidelijk dat er niet meer vermogen geknepen kon worden uit de 250 cc en voerd hij de boring en slag van het blok op naar een ovalere 72 mm bij 61 mm. Zodoende nam het vermogen toe tot zo n 30 pk bij 9,500 rpm (meer dan de regerend wereldkampioen double-knocker Guzzi produceerde) en de toepassing van een vijf-bak liet vol gebruik van dit vermogen toe. Verder in 1965 werd de power nog opgekrikt naar een goeie 34 pk bij 10.000 toeren. Niet slecht voor een push-rod productie racer! Zich bewust van het feit dat er een einde kwam aan het maar eindeloos doorverbeteren van het blok had Bianchi ondertussen een nieuw ontwerp klaar. Helaas vond hij Harley-Davidson op zijn pad welke sterk aggeerde tegen de plannen van Bianchi. Dit omdat men fundamenteel wilde blijven verschillen van de roadster machines. Harley-Davidson gebruikte zelf een Golden Wing motorblok om in hun eigen U.S. recordbrekende sigaar. Het project werd dus niet uitgevoerd.
© 2000 - 2024 Motoroccasion