Nieuwsbrief:

BMW  R 18 - 2021

Bouwjaar:
2021
Kleur:
ZWART STORM METALLIC
Vermogen:
68 kW
Teller:
2.965 Km
Rijbewijs:
A
Garantie:
Ja
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
bmw - r-18
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Algemene informatie
Modelreeks: sep. 2020 - 2025

Technische informatie
Koppel: 158 Nm
Transmissie: Handgeschakeld
Tankinhoud: 16 liter
Topsnelheid: 180 km/u
Afmetingen (LxBxH): 244 x 95 x 113 cm

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1

Productveiligheid
Fabrikant: Simako-BDM Elst Industrieweg 28 6662PA ELST GLD, NL 0481373400 http://www.simako-bdm.nl verkoop.elst@simako-bdm.nl

Deze mooie R 18 staat in onze showroom Elst
Opties en Accessoires:
ABS, Achteruitrijhulp, Afsluitbare tankdop, Dagrijverlichting, Diefstalalarmsysteem, Handvatverwarming, Hill Start Control, Voertuig informatie Nederlands




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Aanbieder
Simako-BDM Elst
Industrieweg 28
Elst
Plan de route
0481-373400
Ik heb een vraag over deze motorfiets
Wij sturen u een bevestiging per e-mail
Hoe gaan wij met uw privacy om?
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Spring hub" betekent: Verende naaf die werd ontwikkeld en toegepast door het Engelse merk Triumph in het achterwiel van de 50OCC en 650CC staande twin modellen als de SpeedTwin en deTiger uit de jaren veertig en vijftig. Om het rijden met het stijve frame toch nog enig comfort te verschaffen, werd niet overgegaan tot bijvoorbeeld het aanbrengen van plunjervering in de achterbrug van het frame, of van een scharnierende achterbrug, maar van een afgeveerde achteras. Dat afveren vond plaats in de naaf, waarin de achteras een paar centimeter verticaal op en neer kon veren. Een constructie die in motorkringen evenveel bewondering als verwerping heeft geoogst. De spring hub verdween toen de scharnierende achtervork met schokdempers de standaardconstructie werd op moderne motorfietsen in de jaren vijftig.
© 2000 - 2025 Motoroccasion