Nieuwsbrief:

BMW  R 60/7 - 1977

50046 Km
Blauw
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
bmw - r-60-7
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Zeer nette R60/7 nieuwe spaken en  nieuwe banden, uitgerust met kofferdragers, valbeugels en middelhoog stuur. Frame en motornummer is gelijk loopt en rijd perfect.
  • Kijk op onze uitgebreide website voor al onze services!
  • U kunt voor vrijwel alle onderdelen vanaf 1935 tot heden bij ons terecht. De onderdelen zijn zowel nieuw, als 2e hands ruim in voorraad. U kunt Uw onderdelen bestellen in onze webshop maar ook via telefoon, fax of email. U kunt natuurlijk ook gewoon langs komen





Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
De Knalpot
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: BMW in 1960 - De R 69 en R 69 S (1960) waren motorisch sterk genoeg, met een goed werkend rijwielgedeelte, maar hun uiterlijk was nog dat van rond de oorlog. Gedurende de hele jaren vijftig en -zestig had elke BMW motorfiets kogelkoppelingen voor de montage van een zijspan. Dat was niet alleen handig voor kopers die inderdaad een zijspan wilden monteren, het was ook een geruststelling voor de solo-rijders: Dit frame is sterk genoeg om een zijspan te trekken. "Nieuwe" modellen volgden elkaar weliswaar in een hoog tempo op, maar de wijzigingen ten opzichte van de voorgaande modellen waren slechts minimaal. Dat betekende ook dat onderdelen van BMW's moeiteloos op tien jaar jongere machines gemonteerd konden worden.
© 2000 - 2025 Motoroccasion