Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 RR - 2022

Garantie: Ja
Nieuw
LIGHT WHITE/BLUE MET (WIT METALLIC)
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
bmw - s-1000-rr
OmschrijvingTechniekFinancierenVerzekeringBedrijf
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Modelreeks: jan 2019 - 2022
Modelcode: K67
Koppel: 113 Nm
Tankinhoud: 17 liter
Topsnelheid: 299 km/u
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Typenummer: 0E21
Opties en Accessoires:
BMW windscherm smoke, BOS SSEC RR einddemper, Ilmberger carbon onderkuip incl. originele stickers, Nieuw uit voorraad, Anti Blokkeer Systeem, Anti diefstal alarm (0603), Anti doorSlip Regeling, Connected services, Cruise control (0538), Dynamic Damping Control (DDC) (0223), Dynamic pakket (0235), Fabrieksgarantie, Hill hold functie, Intelligent Emergency Call (eCall) (06AC), LED achterlichten, LED koplampen, M Carbon velgen (019B), M Endurance Ketting (018A), Metaalkleur, M GPS Laptimer (voorbereiding) (018F), M lichtgewicht batterij (053B), M pakket (018D), M Sport buddyseat (031A), Rijmodi Pro (0224), Teleservices (06AE), USB aansluiting (04U1), Verwarmbare handvatten (0519), Voertuiginformatie Nederlands (0386), Windscherm




Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Van Harten Amersfoort
Ook van deze verkoper:
Een stukje historie: AERMACCHI in 1964 - De meest ingrijpende verandering aan de Golden Wing voor 1965 betrof hoofdzakelijk de transmissie. In plaats van de natte koppeling die werd gevoerd werd een droog type meerplaten koppeling toegepast en een meer robuustere vijf-bak werd gemonteerd. Verkocht over de gehele wereld waren deze modellen in grotere aantallen verspreid dan de Manx Nortons, 7Rs of G50s ooit. Het verhaal van de 350 cc Golden Wing is ook interessant. Het was eerst de bedoeling om het te laten deelnemen in de 500 cc competities en werd eind 1962 in gebruik genomen waarbij wederom een cilindervergroting werd toegepast. De 72 mm bij 72 mm boring en slag en het lichte gewicht tesamen met zijn wendbaarheid, vergelijkbaar met de BSA Victor, was aardig succesvol in de Italiaanse motorcross. Daarbij won men twee nationale kampioenschappen, alvorens men besloot dit op te geven en zich meer te concentreren op wegracers. Verbouwde modellen verschenen als produktiemotoren in 250 cc en 293 cc versies, beide met veel vermogen in de lagere toerentallen.
© 2000 - 2025 Motoroccasion