Nieuwsbrief:

BMW  S 1000 XR - 2017

27181 Km
Oceaan Blauw
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
bmw - s-1000-xr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
BMW S1000XR
Bouwjaar: 2017
Kleur: Oceaan Blauw
KM-stand: 27.181 km
Kenteken: 59-MH-ND

Deze Nederlandse S1000XR is in de hele sjieke kleur Oceaan Blauw uitgevoerd en heeft de grote (30.000 km) beurt gehad. Voorlopig bent u uit de kosten met deze geweldenaar. 

Motor is uitgerust met onderstaande fabrieksopties:

0182 DTC
0191 Dynamic ESA
0202 Dagrijlicht
0222 Schakelassistent Pro
0224 Rijmodi Pro
0233 Touring-pakket
0235 Dynamiek-pakket
0272 Voorbereiding navigatieapparaat
0365 Snelheidsmeter kmh
0386 Handleiding nederlands
0519 Handvatverwarming
0538 Snelheidsregeling
0589 Handbescherming
0590 Richtingaanwijzer LED wit
05AC ABS Pro
0603 diefstalbeveiligingssysteem
0636 Middenstandaard
0665 Bagagerek
0681 Kofferhouder links/rechts
 


  • Motorhuis Zwolle is hét kloppend Ducati en BMW hart van Zwolle en wijde omstreken. In de werkplaats zijn alle nodige kennis, apparatuur en expertise in huis om uw motor in topconditie te houden. In de showroom vindt u een ruime selectie van de diverse modellen en wat we niet hebben staan zoeken we voor u op.

    Onze motoren vallen onder de marge regeling, tenzij anders vermeld. Neem een kijkje op onze website, niet alle motoren staan op Marktplaats.

    Motorhuis Zwolle onderscheidt zich door service, kwaliteit, betaalbaarheid en oog voor detail. Uw wensen staan centraal en we streven naar 100% tevredenheid. Wij zijn pas tevreden als u dat ook bent.

    (Gedeeltelijke) financiering van de aan te schaffen motor is mogelijk.

    Uw motor 10 dagen gratis All Risk verzekerd? Dat kan, vraag naar de mogelijkheden.

    Motorhuis Zwolle
    George Stephensonstraat 5
    8013 NL Zwolle
    038-460 8792

    Openingstijden:
    Maandag:    Gesloten
    Dinsdag       8.30 - 17.30
    Woensdag   8.30 - 17.30
    Donderdag  8.30 - 17.30
    Vrijdag         8.30 - 17.30
    Zaterdag      8.30 - 16.30
    Zondag        Gesloten
     
  • Proefrit maken?
    Wij zorgen er voor dat de motoren die we aanbieden in een mooie gepoetste staat zijn. Een proefrit is daarom mogelijk bij intentie tot aankoop en bij droog weer en wegdek.

    Voor alle aanbiedingen geldt: prijswijzigingen voorbehouden en zo lang de voorraad strekt. Er is pas sprake van verkoop als de (aan-)betaling is gedaan.





Deze motor is geschikt voor A rijbewijs.
Motorhuis Zwolle
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Hardtail" betekent: Letterlijk: stijve of harde achterkant. In dit geval de benaming voor een frame dat niet is uitgevoerd met een scharnierende achterbrug, noch met plunjervering. Kortweg een stijf frame genoemd. De meeste Europese en Amerikaanse motorfietsen uit de jaren twintig, dertig en begin jaren veertig hadden een stijf frame. De Britse en de Duitse motorfietsindustrie kwamen als eerste uit met seriemodellen die beschikten over zowel achter- als voorvering. De ooit toonaangevende Engelse motorindustrie tekende voor de eerste generatie massaal uitgevoerde semi-hydraulische voor- en achterschokbreking. In Engeland werd de Matchless G3L (l voor light) als eerste met een telescopische voorvork uitgerust aan het begin van de Tweede Wereldoorlog. De Amerikaanse industrie bleek op dit gebied het conservatiefst. De zware Indians werden in 1940 nog uitgerust met het Springframe, waarbij plunjervering was verwerkt in de achterwielophanging. Harley-Davidson ging met zijn zwaarste modellen pas in 1958 over op een frame met scharnierende achterbrug na in 1949 de springervoor vork door een hydraulische voorvork te hebben vervangen. De op zich uiterst trage aanpassing van het rijwielgedeelte van de topmodellen aan de moderne stroom van Europese motorfietsontwerpen, trompetterde het reclamebureau van Harley-Davidson van de daken als ongekende noviteit op het gebied van motorrijderscomfort. De begeleidende namen van modellen als Hydra Glide (hard tail met hydraulische voorvork) en Duo Glide (hydraulische voorvork én achtervering) getuigen van een bombastische mythologisering van een door Harley-Davidson matig ontwikkelde schokbrekingstechniek. Een hard tail komt bij moderne fabrieksmotorfietsen niet meer voor. Bij sommige motorfietsen ziet het er overigens wel zo uit omdat de schokbreker(s) weggewerkt zijn onder of boven het motorblok. Bij Harley-Davidson werd met het Softail-frame voor de hard tail-look gekozen omdat deze in is bij customrijders.
© 2000 - 2024 Motoroccasion