Nieuwsbrief:

CFMOTO  450 SR - 2025

Garantie: Nee
Nieuw
.
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
cfmoto - 450-sr
OmschrijvingTechniekBetaalgemakVerzekeringBedrijf
Transmissie: Handgeschakeld
Nieuw: Ja
Schade: schadevrij

CFMoto 450SR


- Merk: CFMoto
- Model: Sport
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2025
- Transmissie: Geschakeld
- Motorinhoud: 450 cc
- Aantal cilinders: 2
- Vermogen: 35 kW / 48pk
- Ledig gewicht: 168 kg
- BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW

Inruil Mogelijk

Exterieur

- Windscherm

Overige

- Anti Blokkeer Systeem
- Bluetooth
- Connected services


De CFMOTO 450SR is een krachtige en veelzijdige motorfiets met unieke sportieve looks. De 450SR is ontworpen voor zowel recreatieve als competitie-rijders en biedt een perfecte balans tussen prestaties en comfort.
De 450SR is niet alleen licht en wendbaar, hij beschikt ook over veerelementen en remmen van topniveau. Bovendien zorgt het aerodynamische en stijlvolle uiterlijk voor een indrukwekkende uitstraling.
Met de 450SR zet CFMOTO een nieuwe standaard voor sportmotoren met middelgrote cilinderinhoud. Inderdaad, de gestileerde 450SR ademt sport uit al zijn poriën maar voelt zich minstens even goed in zijn sas op de openbare weg.
Kortom, de CFMOTO 450SR is dé keuze voor motorrijders die op zoek zijn naar een motorfiets die prestaties, comfort en een geheel eigen stijl combineert.
DESIGN
De aerodynamica van de 450SR wordt niet alleen bepaald door de voorzijde, maar ook door de specifiek vormgegeven achterkant. Elk onderdeel werd onder de loep genomen met het oog op een minimale luchtweerstand en een superieure wendbaarheid.
WINGLETS
De opvallende winglets vooraan genereren zo’n 2 kg downforce bij 120 km/u.
ZITHOOGTE
De standaard zithoogte is 795 mm maar dankzij de optionele zadels kan de zithoogte aangepast worden naar 815 cm of 785 cm. Het slanke ontwerp laat je toe makkelijk van positie te veranderen en zorgt dat je steeds je voeten aan de grond kan zetten.
VERING
De sportief afgestelde voorvork en schokbreker zorgen voor stabiliteit en controle. De achterbrug is verbonden met de schokbreker door middel van een multi-link, iets wat je eerder bij zwaardere motorfietsen verwacht.
De 450SR is met z’n sportieve banden, korte versnellingsbak-verhoudingen en geïntegreerde valbescherming klaar voor het circuit. En wil je het schakelpatroon omkeren, dan kan dat zeer snel en eenvoudig.
MOTORBLOK
De 450SR wordt aangedreven door een door CFMOTO ontwikkelde 450cc paralleltwin met een lineair vermogen van 35Kw en accelereert van 0-100 km in minder dan 5 seconden. In het motorblok vinden we een 270° krukas en een dubbele balansas om trillingen te onderdrukken.
REMMEN
De 450SR is voorzien van eersteklas componenten: zo garanderen de radiale monobloc Brembo-remklauw, het Bosch ABS en de FCC slipperkoppeling een optimale controle bij remmen en terugschakelen.
FRAME
Het zeer sterke maar lichte aluminium hoofd- en subframe dragen bij aan een het rijklaar totaalgewicht van slechts 168 kg.
RIDING SMART
Het 5 inch TFT display ondersteunt eenvoudige navigatie en is dankzij een eenvoudig menusysteem handig te bedienen via de intuïtieve knoppen aan de linker stuurhelft.
De 450SR heeft een ingebouwde 4G-module en 6D-sensor, die niet alleen een Bluetooth-verbinding mogelijk maakt maar ook een realtime weergave van de voertuigpositie, kilometerstand, Over-The-Air upgrades, een Inertial Measurement Unit (IMU), beveiliging en antidiefstal, een track record en andere cruciale gegevens. Dit alles is toegankelijk via de innovatieve CFMOTO app.
 
Verkrijgbaar in Zircon Black & Nebula Black

 

Afleverpakketten



BNM Motoren Dordrecht
Weeskinderendijk 5
3314 CM Dordrecht
078-6309111
motor@bnm-motoren.nl

www.bnm-motoren.nl
  • Wij bieden een Gratis All-Risk Verzekering van 10 Dagen!!

Opties en Accessoires:
Anti Blokkeer Systeem, Bluetooth, Connected services, Windscherm




Deze motor is geschikt voor A2 rijbewijs.
BNM Motoren
Ook van deze verkoper:
Wist u dat: In de motortaal "Knucklehead" betekent: Bijnaam die in kringen van Harley-Davidson-liefhebbers ontstond voor het model E, de eerste v-twin kopklepper met een cilinderinhoud van 1000cc, die HarleyDavidson uitbracht in 1936. Dit model was onmiddellijk een succes en dat kon de Harley-Davidson-fabriek op dat moment goed gebruiken. Indian, in die tijd Harley’s enige concurrent, verkocht veel motorfietsen van haar topmodellen, de IndianFour en de Indian Chief, ondermeer aan gemotoriseerde afdelingen van de politie (police squads) in de Verenigde Staten en in de rest van de wereld. In datzelfde jaar 1936 slaagde fabriekscoureur en medeconstructeur Joe Petralli erin om het nationale snelheidsrecord in Daytona te verbeteren. Op een speciaal geprepareerd exemplaar wist hij een recordsnelheid te bereiken van 139.15 mijl (222,5 kilometer) per uur. Het E-model was in meerdere opzichten een nouveauté, want niet alleen het motorblok was totaal nieuw ontworpen, maar ook het rijwielgedeelte: frame, spatborden, voorvork, benzinetanks en dry sump olietank. Al snel werd het E-model (evenals het EL-model, de l stond voor hoge compressie en had een hogere topsnelheid dan de E-versie) het paradepaardje van de fabriek. In 1941 verscheen naast de 1000cc-versie een 1200cc-uitvoering, aangeduid met FL , waarmee tegemoet werd gekomen aan de vraag van het motorpubliek naar nog meer pk’s. Gedurende de Tweede Wereldoorlog werden weinig Knuckleheads gemaakt, omdat Harley-Davidson de handen vol had aan de oorlogsproduktie van militaire motorfietsen van het model WLA en WLC, bij ons bekend geworden onder de naam Liberator. De Knucklehead werd gemaakt tot en met 1947, waarna de fabriek het motorblok in 1948 verving door het Panhead motorblok, zoals dat door Harley-liefhebbers werd genoemd. De bijnaam Knucklehead voor deze motorfiets is van een ietwat cryptische herkomst en wordt vaak verkeerd uitgelegd. Wanneer knucklehead wordt gebruikt om een persoon mee aan te duiden, wordt er domoor of stommeling mee bedoeld. Bij dit type motorfiets zijn de knuckles de aluminium tuimelaarhuizen bovenop de cilinderkoppen (head), die van voren bezien gelijkenis vertonen met een dichtgeknepen vuist die naar voren wordt gestoten om er een slag mee toe te dienen en die is gestoken in een boksbeugel. Het is een esthetisch motorblok, een waar sculptuur uit chroom, aluminium en staal. Er zijn meer associaties mogelijk bij de aanschouwing ervan. Zo wordt de Knucklehead in België aangeduid met Doodskop. De Knucklehead is een zeer gezocht model Harley-Davidson, waarvoor als hij nog in de originele staat verkeert een hoge prijs wordt betaald.
© 2000 - 2025 Motoroccasion